هزینه ۳۱۳ میلیونی برای مسکن مددجویان رامسری

۳۱۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان به منظور ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی ۴۳ مسکن مددجویی در شهرستان رامسر هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت: ۳۱۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان ۹ ماه امسال به منظور ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی ۴۳ مسکن مددجویی در این شهرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این شهرستان، گفت: هم اکنون حدود ۱۰۶ خانوار تحت حمایت در رامسرفاقد مسکن هستند و در منازل استیجاری زندگی می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت: ۴۸ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان کمک هزینه اجاره مسکن به خانوار‌های تحت حمایت این شهرستان در ۹ ماهه امسال اختصاص داده شده است.

سرایی افزود:سقف کمک هزینه اجاره مسکن پرداختی به هر یک از خانوار‌های تحت حمایت مستاجر ساکن در شهر‌های بزرگ ۱۰۰ هزار تومان و در شهر‌های کوچک ۷۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه کمک هزینه اجاره مسکن از محل اعتبارات امداد تامین و در اختیار خانوار‌های مددجو قرار می‌گیرد، گفت:با کمک و یاری خیران نیکوکار در تامین هزینه‌های مسکن خانوار‌های نیازمند بخشی از مشکلات این بخش رفع خواهد شد.

سرایی گفت: در سال جاری اعتبارات اختصاص یافته برای تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان بیش از ۳۹۶ میلیون و ۳۲۵ هزارتومان است.

‌رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر افزود: تامین مسکن نیازمندان، با موضوع خدمات مسکن مددجویان و با رویکرد مشارکت در تامین منابع مالی از طریق کمک‌های بلاعوض کمیته امداد، تسهیلات قرض الحسنه، استفاده حداکثری از تسهیلات کم بهره بانکی، صدقات، مشارکت مددجویان، مشارکت خیران و بهرمندی از ظرفیت حامیان خیر در تامین هزینه‌های خدمت مسکن مددجویی انجام شده است.

وی گفت: کمک به خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری، ساخت مجتمع‌های مسکونی مددجویان شهری، کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان در مناطق عادی و محروم، بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان روستایی در قالب تفاهمنامه با بنیاد مسکن، کمک به تکمیل واحد‌های نیمه تمام شهری و روستایی، طرح مهاجرت و بازگشت مددجویان از شهر به روستا از جمله برنامه‌های تامین مسکن مددجویی در سالجاری است.

انتهای پیام/آ

۳۱۳ میلیون تومان برای مسکن مددجویان رامسری هزینه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار