بختیاری زاده: شرایط تیم ملی امید برای طلسم شکنی مهیاست

تیم ملی فوتبال امید کشورمان، دور جدید تمریناتش را زیر نظر کرانچار آغاز کرده و قرار است در تورنمنتی چهار جانبه حاضر شود.

سهراب بختیاری زاده:شرایط تیم ملی امید برای طلسم شکنی مهیاستبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری زاده مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: وضعیت  خوبی داریم و چند اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و  در حال حاضر هم در تهران هستیم  و باقدرت کار می کنیم، هفته آینده هم یک تورنمنت چهار جانبه در قطر است که ما در آنجا حاضر می شویم و سه بازی خوب در آنجا داریم که به هماهنگی تیم کمک می کند.

بختیاری زاده درباره شرایط تیم ملی امید گفت: شرایط خوبی داریم و همین که بازیکن مصدوم نداریم خودش حسن خوبی است، باشگاه ها  و مربیان در این مدت با تیم ملی همکاری خوبی داشته اند و انشاالله که این هماهنگی باعث شود که تیم ملی بتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند و خودش را برای مسابقات آماده کند.

وی درباره شکسته شدن طلسم چند ساله ناکامی تیم امید گفت: کار سخت است ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم که این اتفاق بیفتد و ما در تمام جلساتی که داریم بر روی بحث تمرکز به شدت توجه داریم، ما در هر ماه بچه ها را چند روزی در اختیار داریم و خیلی مهم است که بچه بتوانند خیلی حرفه ای زندگی کنند و به این اردوها بسنده نکنند و تمام تلاشمان را می کنیم تا اینکه اتفاق بزرگی رخ دهد.

مربی تیم امید در مورد بازیکنان وتعامل تیم ها با تیم ملی امید گفت: شاید در اردوهای اول کمی ناهماهنگی وجود داشت ولی رفته رفته شرایط بهتر شد.

بختیاری زاده درباره سوال خبرنگار مبنی بر اینکه عملکرد شاگردان کی روش آنها را به قهرمانی نزدیک می کند گفت: شاید یکی از سخت ترین کارها در فوتبال پیش بینی نتیجه آن باشد، اتفاقات فوتبال همیشه جلوتر از کارشناسان هستند ولی این تیم ملی ما همه شاخصه های یک تیم موفق که توان قهرمان شدن در جام ملت های آسیا را  باید داشته باشد دارد. بازی اول همیشه سخت است چراکه شروع کار است و یمن روی کاغذ شاید شانسی نداشت ولی نباید از حق بگذریم که خوب بودن بچه ها و نظم و عملکرد دقیق آنها باعث شد تا این موفقیت در گام اول کسب شود، اتفاقاتی که مثلا برای استرالیا افتاد و از پیش فکر می کردند موفق هستند برای ما نیفتاد و این خودش خوب است.

وی درباره دیدار دوم تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا مقابل ویتنام گفت: هیچ بازی ساده نسیت  و همه با تفکر آمده اند و بازی ساده ای نداریم، بچه های تیم ملی شانس شان از ویتنام بیشتر است در صورتی که تمرکز بالا داشته باشند.

وی در ادامه در مورد سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم های ایرانی باتوجه به مشکلات مالی اردوی برون مرزی می گذارند گفت: من امیدورام که روزی برسد که تیم های ما از لحاظ مالی بتوانند خودشان را اداره کنند، من نمی توانم در مورد این مسائل صحبت کنم و کادر فنی این تیم ها تصمیم گیرنده هستند ولی امیدوارم استقلال و پرسپولیس همواره موفق باشند.


بیشتر بخوانید:

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید در اردوی کیش مشخص شد

استیلی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی امید مشخص شدند/ باید برای صعود به المپیک تلاش کنیم

ابتکار جالب سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران برای گول زدن جاسوس‌ها


انتهای پیام/

اظهارات بختیاری زاده درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار