۵۰ فیلم شاخص سال ۲۰۱۹ که منتظرشان هستیم

در این مطلب، قصد داریم ۵۰ مورد از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ را که بی‌صبرانه منتشر اکرانشان هستیم را به شما معرفی کنیم.

فیلم شاخص سال ۲۰۱۹ که منتظرشان هستیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به فهرست فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شوند می‌توان حدس زد که امسال برای علاقه‌مندان به سینما خاطره‌انگیز باشد. در این مطلب بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ که منتظر اکران‌شان هستیم را مرور خواهیم کرد.

در این مطلب، قصد داریم ۵۰ مورد از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ را که بی‌صبرانه منتشر اکرانشان هستیم را به شما معرفی کنیم. بعضی از فیلم‌های موجود در لیست پیش رو، در مراحل پایانی تولید قرار دارند و هنوز نامی از سوی سازندگانشان برای آن‌ها اعلام نشده است. این شما و این هم لیست بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹.

۵۰. The Hustle (شلوغی)

فیلمی کمدی به کارگردانی کریس آدیسون (Chris Addison) است. فیلم‌نامه The Hustle را جک شیفر (Jac Schaeffer) براساس فیلم «لات‌های کثیف فاسد» (Dirty Rotten Scoundrels) نوشته است. ان هتوی (Anne Hathaway)، ربل ویلسون (Rebel Wilson) و تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. نلسون امسال در فیلم The Ballad of Buster Scruggs حضور درخشانی در نقش باستر اسکروج داشت.

۴۹. The Goldfinch (سهره طلایی)

این فیلم که می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ باشد، اقتباسی بی‌نظیر از رمانی به همین نام و نوشته دونا تارت (Donna Tartt) است. خانم تارت در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب جایزه پولیتزر در رشته ادبیات به خاطر رمان سهره طلایی شد. کارگردان این فیلم جان کرولی (John Crowley) است که فیلم بروکلین (Brooklyn) را در کارنامه کاری خود دارد. انسل الگورت (Ansel Elgort) نقش پسری عاشق هنر را بازی می‌کند که هنگام تماشای تابلوی سهره طلایی در موزه، طی یک بمب‌گذاری تروریستی مادرش را از دست داده و خود نیز به طور معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند. او در هرج و مرج انفجار موزه، نقاشی سهره طلایی را می‌دزدد. پس از این حادثه، سرپرستی او را یک خانواده ثروتمند به عهده می‌گیرند؛ اما غم از دست دادن مادر و شرایط محیطی خانه و اطرافیان باعث می‌شود تحمل برایش سخت شود. او مشغول جعل آثار هنری و عتیقه می‌شود.

۴۸. Downton Abbey (دانتون ابی)

فیلم دانتون ابی یک درام تاریخی انگلیسی، نوشته جولین فلوز (Julian Fellowes) و کارگردانی مایکل انگلر (Michael Engler) است و و می‌تواند جزو بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ باشد. این فیلم دنباله سریال پرطرفداری به همین نام و ساخته جولین فلوز است. این سریال در ۶ فصل و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ از شبکه ITV پخش شد و آخرین قسمت آن (قسمت ۵۲) در روز کریسمس ۲۰۱۶ روی آنتن رفت. تیزر تریلر این فیلم اطلاعات زیادی از داستان فیلم نمی‌دهد، اما همانند سریال آن باید منتظر اشک‌ها، لبخندها، ظروف نقره‌ای و طعنه‌های نیش‌دار ویولت کراولی (Violet Crawle) باشیم. مگی اسمیت (Maggie Smith) نقش ویولت کراولی، کنتس گرانتهام (Countess of Grantham) و مادربزرگ دوست‌داشتنی سریال Downton Abbey را بازی می‌کند. او بخاطر بازی در این سریال ۳ بار برنده جایزه امی (Emmy Award) شده است.

۴۷. Gemini Man (مرد ماه جوزا)

ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر اصلی و انگ لی (Ang Lee) کارگردان این فیلم، نیاز به نمایش یک فیلم موفق دارند؛ مخصوصا اسمیت که در بدترین دوره حرفه‌ای خود به سر می‌برد. داستان این فیلم علمی – تخیلی اکشن درباره یک آدمکش قدیمی است که در آستانه بازنشستگی سعی دارد حرفه خود را کنار بگذارد، اما ناگزیر است در آخرین مبارزه با کلون (clone) یا همتای ژنتیکی تکامل یافته خود که ۲۵ سال جوان‌تر از اوست رو به‌رو شود. کلون او در اوج قابلیت است و می‌تواند هر حرکت او را پیش‌بینی کند. در این فیلم کلایو اون (Clive Owen)، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) نیز حضور دارند. این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ دانست.

۴۶. Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی)

آیا سری فیلم‌های فرشتگان چارلی نیاز به یک ریبوت (بازسازی) دیگر دارد؟! وقتی که قرار باشد ستارگانی مثل کریستن استوارت (Kristen Stewart)، نائومی اسکات (Naomi Scott) و الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) در این فیلم حضور داشته باشند، هر کسی مشتاق ساخت آن خواهد بود. الیزابت بنکس علاوه بر بازیگری، کارگردان و همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است. استوارت عضو گروه بزرگی از نسل جدید فرشتگان است که برای شخصیت مرموز چارلی کار می‌کنند. این گروه بیشتر با نام فرشتگان چارلی شناخته می‌شود؛ Charlie’s Angels تیم بسیار با استعداد و آموزش‌دیده‌ای هستند که در سطح جهانی خدمات امنیتی و اطلاعاتی را به مشتریان خصوصی ارائه می‌دهند.

۴۵. Rocketman (راکت من)

بعد از موفقیت غیرمنتظره فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) که زندگی فردی مرکوری و گروه Queen را روی پرده نقره‌ای نمایش داد، فیلم دیگری بر اساس زندگی التون جان (Elton John) و بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش رجینالد دوایت (نام اصلی التون جان) در ماه می ۲۰۱۹ اکران خواهد شد که می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرد. در این فیلم جیمی بل (Jamie Bell) در نقش برنی تاپین (Bernie Taupin) ترانه‌سرای معروف و دوست التون جان نقش‌آفرینی می‌کند. تاپین بیشتر ترانه‌های او را نوشته است و آهنگ Rocketman که نام آن بر روی فیلم گذاشته شده، کار مشترک این دو هنرمند بزرگ است. دکستر فلچر (Dexter Fletcher) کارگردانی این فیلم را بعد از اینکه برایان سینگر (Bryan Singer) کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody را نیمه کاره رها کرد پذیرفت و به اتمام رساند.

۴۴. Ford v. Ferrari (فورد در مقابل فراری)

در این فیلم مت دیمون (Matt Damon) در نقش کرول شلبی (Carroll Shelby) یک طراح آمریکایی خودرو و کریستین بیل (Christian Bale) در نقش یک راننده انگلیسی مسابقه به‌نام کن مایلز (Ken Miles) حضور دارند. این فیلم هیجان‌انگیز و پرتحرک، روایت پیروزی فورد آمریکایی (Ford) بر حریف ناجوانمرد اروپاییش فراری (Ferrari) است. جیمز منگولد (James Mangold) این فیلم را کارگردانی کرده است؛ او کارگردان فیلم‌های موفق The Wolverine و Logan نیز بوده است. این فیلم در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و می‌تواند در بین بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ قرار گیرد.

۴۳. The Kitchen (آشپزخانه)

شوهران بیوه‌های فیلم نمرده‌اند، بلکه در زندان هستند. به نظر می‌رسد در این فیلم طنز، نقش‌هایی جالب با لهجه‌ای بانمک که مربوط به سال ۱۹۷۰ است، ببینیم. عمده ماجرا‌های فیلم در یک آشپزخانه جهنمی اتفاق می‌افتد و بازیگران اصلی این فیلم ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، مارگو مارتیندال (Margo Martindale) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) هستند و باید آن را یکی دیگر از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ دانست.

۴۲. Matthias & Maxime (ماتیاس و ماکسیم)

منتقدان دو فیلم آخر خاویر دولان (Xavier Dolan) را ستایش کرده‌اند (فیلم‌های It’s Only the End of the World و The Death and Life of John F. Donovan) و اینک دولان در یک لنگرگاه بزرگ، بی سر و صدا و با شک و تردید به کانادا بازگشته است؛ جایی که مادرش می‌تواند همه چیز را مثل قبل روبه‌راه کند. دولان هم بازیگر نقش اول و هم کارگردان این فیلم است. او در بیشتر زمان فیلم در کنار آن دروال (Anne Dorval) که نقش مادرش را بازی می‌کند، نقش‌آفرینی می‌کند.

۴۱. The Lion King (شیر شاه)

این فیلم انیمیشن، بازسازی یکی از داستان‌های کلاسیک دیزنی است. برای ساخت The Lion King از هر دو تکنیک Live action و CGI استفاده شده است؛ شبیه به چیزی که در جدیدترین انیمیشن کتاب جنگل (Jungle Book) دیدیم. جان فاورو (Jon Favreau) این انیمیشن ـ. لایو اکشن را کارگردانی کرده است. دونالد گلاور (Donald Glover) صداپیشه Simba توله شیر شاه، چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) صداپیشه عموی صورت زخمی و بدجنس اوست که قصد دارد تخت پادشاهی را از آن خود کند. این فیلم در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ به نمایش در خواهد آمد و احتمالا یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ خواهد بود.

۴۰. Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو)

در سال ۲۰۱۴ فیلم داستان لگو (The LEGO Movie) نمونه هوشمندانه و بسیار موفقی از انیمیشن‌های سبک استاپ‌موشن بود. این فیلم به همه نشان داد که می‌توان با سوژه‌های نامتعارف (اسباب‌بازی‌های لگو) یک فیلم با سبک ظاهری متفاوت، سرگرم‌کننده و خنده دار، همراه با پیام‌های دلگرم‌کننده ساخت. Detective Pikachu نیز یک فیلم با پیروی از شیوه و سبک The LEGO Movie است. در این فیلم ریان رینولدز (Ryan Reynolds) که بازیگر اصلی فیلم Deadpool است، صداپیشه این کارآگاه زرد رنگ جستجوگر را بر عهده دارد. این فیلم ۱۰ می ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

۳۹. Light of My Life (نور زندگی من)

کیسی افلک (Casey Affleck) پس از گذشت سال‌ها، دوباره در مقام کارگردان ظاهر شده است. او آخرین بار در سال ۲۰۱۰ فیلم شبه‌مستند I’m Still Here (من هنوز اینجا هستم) را ساخته است؛ داستان این فیلم که خود او هم در آن نقش‌آفرینی کرده در مورد زندگی موسیقیایی برادر همسرش خواکین فینیکس است. فیلم Light of My Life به کارگردانی و بازیگری کیسی افلک، در مورد پدر و دختری است که در جنگل گم می‌شوند و تلاش می‌کنند تا خود را نجات دهند. افلک در سال ۲۰۱۷ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار (برای بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶) را به خاطر بازی در فیلم Manchester By the Sea (منچستر کنار دریا) دریافت کرد. او در این فیلم نقش یک سرایدار جوان سرخورده که زندگی یکنواختی دارد و از کارش اخراج می‌شود را بازی می‌کند.

۳۸. The Woman in the Window (زنی پشت پنجره)

تریسی لتس (Tracy Letts) فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس رمانی جنایی ـ. معمایی به همین نام که اثر‌ای جی فین (AJ Finn) است، نوشته است. این فیلم داستان زنی که دارای آگورافوبیا است (ازدحام هراسی یا ترس از محیط‌های باز) را روایت می‌کند که اکثر اوقات در خانه است و گاهی اعمال همسایگان خوشبخت خود را زیر نظر می‌گیرد. یکی از روز‌ها او فکر می‌کند که شاهد جنایت یکی از همسایگانش بوده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به ایمی آدامز (Amy Adams)، گری اولدمن (Gary Oldman)، جولیان مور (Julianne Moore) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) اشاره کرد. کارگردان این فیلم جو رایت (Joe Wright) است و سال گذشته فیلم تاریخی Darkest Hour (تاریک‌ترین لحظات) در مورد زندگی وینستون چرچیل (Winston Churchill) در اوایل جنگ جهانی دوم را ساخته است. قرار است این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ به نمایش درآید و احتمالا یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ خواهد بود.

۳۷. Joker (جوکر)

این فیلم جنایی به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) و بر اساس یکی از شخصیت‌های کمپانی DC به همین نام ساخته شده است.

خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش جوکر (آرتور فلک) که بزرگترین تبهکار شهر گاتهام (Gotham City) است را بازی می‌کند. این فیلم اسپین آفی (spin-off) از سری فیلم‌های بتمن (Batman) است و قرارگیری آن در بین بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ دور از انتظار نیست. در ابتدا شایعه‌ای مبنی بر ساخت این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به گوش می‌رسید؛ اما در حال حاضر او فیلم جنایی مرد ایرلندی (The Irishman) را در دست ساخت دارد.

۳۶. Lego Movie ۲ (فیلم لگو ۲)

این انیمیشن سه بعدی کمدی، علمی ـ. تخیلی ادامه فیلم Lego Movie (۲۰۱۴) است. انیمیشن Lego Batman هم یک اسپین‌آف در دنیای لگو بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. باید امیدوار بود که فیلم دوم لگو هم موفقیت فیلم‌های قبلی را تکرار کند و تبدیل به یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ شود. امت (Emmett) با صداپیشگی کریس پرت (Chris Pratt)، بتمن با صداپیشگی ویل آرنت (Will Arnett) و لوسی (Lucy) با صداپیشگی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) با شخصیت شرور و منفی این قسمت Queen Watevra Wa-Nabi که صداپیشگی آن بر عهده تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) است مقابله می‌کنند. ملکه شرور که ظاهری رباتیک دارد و می‌تواند تغییر شکل دهد وارد دنیای لگو می‌شود و بتمن و لوسی را می‌دزدد و امت تلاش می‌کند آن‌ها را نجات دهد.

۳۵. Resistance (ایستادگی)

Resistance با فیلم درام و تاریخی انگلیسی به همین نام که در سال ۲۰۱۱ اکران شد متفاوت است؛ بازیگر اصلی این فیلم درام زندگی‌نامه‌ای جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) است که نقش مارسل مارسو (Marcel Marceau) را بازی می‌کند. مارسل مارسو فقید یک هنرمند نامدار فرانسوی در رشته پانتومیم بود. داستان فیلم در زمان جنگ جهانی دوم و حکایت ایستادگی او در مبارزه برای نجات صد‌ها کودک از دست نازی‌هاست. جاناتان یاکوبوویچ (Jonathan Jakubowicz) کارگردانی این فیلم را به عهده داشته است؛ این کارگردان فیلم موفق Secuestro Express ۲۰۰۵ را در کارنامه کاری خود دارد.

۳۴. Pain & Glory (رنج و شهرت)

پدرو آلمودوار (Pedro Almodóvar) فیلمی زندگی‌نامه‌ای بر اساس زندگی خودش ساخته است. این فیلم داستان زندگی کارگردانی است که انتخاب‌هایش در گذشته و حال زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با مشکلات و شرایط سختی روبرو می‌شود. بازیگران اصلی این فیلم آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) و پنه‌لوپه کروز (Penélope Cruz) هستند.

۳۳. Zombieland ۲ (سرزمین زامبی‌ها ۲)

این فیلم دنباله فیلم Zombieland است که ۱۰ سال پیش اکران شد؛ فیلمی کمدی ترسناک که بسیار موفق بود. اما استون (Emma Stone)، وودی هارلسون (Woody Harrelson)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) و ابیگیل برزلین (Abigail Breslin) بازیگران اصلی این فیلم هستند که در فیلم اول سرزمین زامبی‌ها در سال ۲۰۰۹ هم حضور داشتند.

۳۲. Parasite (انگل)

بونگ جون هو (Bong Joon-ho) کارگردان اهل کره جنوبی پس از ساخت فیلم‌های انگلیسی زبان Okja و Snowpiercer دوباره به ریشه‌های کره‌ای خود برگشته است. جزییات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است، ولی ظاهرا در این فیلم، خبری از موجودات خزنده چندش‌آور نخواهد بود و فقط یک خانواده ۴ نفره با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خواهیم دید.

۳۱. Dumbo (دامبو)

دیزنی (Disney) همچنان در کاتولوگ داستان‌ها و شخصیت‌های موفق گذشته‌اش جستجو می‌کند و این‌بار تیم برتون (Tim Burton) را به خدمت گرفته تا یک لایو‌اکشن از این بچه فیل بامزه با گوش‌های بزرگ و آویزان بسازد. مایکل کیتون (Michael Keaton) نقش V.A. Vandermere که صاحب حیله‌گر یک سیرک است را بازی می‌کند.

۳۰. The Beach Bum (ساحل بام)

متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) در فیلم کمدی ساخته هارمونی کورین (Harmony Korine) نقش یک مرد معتاد و غیرقابل کنترل به نام مون‌داگ (Moondog) را بازی می‌کند. مون‌داگ شاعری سنت‌شکن است که در شهر میامی (Miami) و تنها بر اساس قوانین خودش زندگی می‌کند. این فیلم ما را به یاد فیلم لبوفسکی بزرگ (The Big Lebowski) ساخته برادران کوئن (the Coen brothers) می‌اندازد. از بازیگران دیگری که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به مارتین لاورنس (Martin Lawrence)، آیلا فیشر (Isla Fisher)، زک افران (Zac Efron)، جونا هیل (Jonah Hill) و اسنوپ داگ (Snoop Dogg) اشاره کرد.
۲۹. Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)

این فیلم دنباله مستقیم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد است. برادران روسو (Russo brothers) کارگردانی این فیلم را به عهده داشته‌اند. مارول (Marvel) و کارگردانان پس از کشتار وسیعی که در آخرین فیلم اتفاق افتاد، بدنبال راهی بودند تا هر طور که شده همه ابرقهرمان‌های محبوب کشته شده در آخرین فیلم را دوباره زنده کنند. این فیلم در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

۲۸. Ad Astra (به سوی ستارگان)

تازه‌ترین فیلم جیمز گری (James Gray) در ژانر حماسی و علمی ـ. تخیلی است. در این فیلم برد پیت (Brad Pitt) با استفاده از سیستم خورشیدی (solar system) به دنبال پدر خود که ۲۰ سال پیش به منظور بررسی حیات در نپتون به این سیاره سفر کرده است می‌رود. تام لی جونز (Tommy Lee Jones) نقش پدر برد پیت را بازی می‌کند. دونالد ساترلند (Donald Sutherland) و راث نگا (Ruth Negga) دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ در آمریکا روی پرده خواهد رفت.

۲۷. Knives Out (چاقو‌ها بیرون)

دنیل کریگ (Daniel Craig) امیدوار است پس از بازی در بیست و پنجمین فیلم باند (Bond) اینبار با بازی در فیلم ریان جانسون (Rian Johnson) به قلمرو فیلم‌های جنایی راز آلود بازگردد. او به‌جای کارآگاهی که وظیفه دارد راز یک قتل مرموز را کشف کند ایفای نقش می‌نماید؛ کشف راز یک قتل در دنیای مدرن امروزی به سبک داستان‌های کارآگاهی کلاسیک کریس ایوانز (Chris Evans)، مایکل شانون (Michael Shannon)، کریستوفر پلامر (Christopher Plummer)، جیمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) و لاکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

۲۶. Cats (گربه‌ها)

چنگال‌ها برای یک نفر بیرون آمده‌اند: گربه‌ها از روی کتاب شعری نوشته تی. اس. الیوت (Thomas Stearns Eliot) اقتباس شده است. اندرو لوید وبر (Andrew Lloyd Webber) آهنگساز تئاتر موزیکال انگلیسی، معروفترین اثر خود را برای تئاتری با همین نام که از روی کتاب الیوت اقتباس شده بود ساخته است. فیلم تام هوپر (Tom Hooper) اولین اقتباس از این اثر خواهد بود که روی پرده سینما به نمایش درمی‌آید. فیلم موزیکال گربه‌ها با بازی جودی دنچ (Judi Dench)، ادریس البا (Idris Elba)، تیلور سوییفت (Taylor Swift)، جنیفر هادسون (Jennifer Hudson)، جیمز کوردن (James Corden) و ایان مک‌کلن (Ian McKellen) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید.

۲۵. Last Christmas (آخرین کریسمس)

بریتانیایی‌ها برای امسال فیلم‌های زیادی برای عیدی دادن ندارند؛ ولی ما باید فیلم Last Christmas را بعنوان یک هدیه بزرگ از سوی آن‌ها بپذیریم. یک فیلم کمدی عاشقانه که در لندن و ایام کریسمس اتفاق می‌افتد. این فیلم نوشته، اما تامپسون (Emma Thompson) است و کارگردانی آن‌را پل فیگ (Paul Feig) بر عهده داشته است. نام این فیلم از تک آهنگ مشهوری به همین نام اثر جورج مایکل (George Michael) فقید الهام گرفته شده است. این آهنگ از مشهورترین آهنگ‌ها برای کریسمس است که برای انگلیسی‌زبان‌ها حال و هوای کریسمس را تازه می‌کند. در این فیلم امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و هنری گلدینگ (Henry Golding) نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده سینما برود.

۲۴. Bergman Island (جزیره برگمان)

این اولین فیلم انگلیسی‌زبان میا هانسن ـ. لووه (Mia Hansen-Løve) و یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ است. این کارگردان فرانسوی برای نقش‌های اصلی فیلم جان تورتورو (John Turturro) و گرتا گرویگ (Greta Gerwig) را به خدمت گرفته است. این فیلم داستان یک زوج آمریکایی است که مسئول اداره جزیره کوچک سوئدی در دریای بالتیک به نام فارو (Faro) هستند. آن‌ها همینطور که کار‌ها و وظائف روزانه خود را به خوبی انجام می‌دهند، بخاطر افکار بدبینانه روابط عاطفیشان دچار چالش می‌شود. در این فیلم میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska) نیز حضور دارد. داستان این فیلم در جزیره‌ای اتفاق می‌افتد که اینگمار برگمان (Ingmar Bergman) کارگردان، فیلم‌نامه نویس و تهیه‌کننده سوئدی سال‌ها در این جزیره زندگی و کار کرد. برگمان از سال ۱۹۶۱ فیلم‌هایی را در این جزیره ساخت و بسیاری از فیلم‌نامه‌هایش را در هوای شرجی همین جزیره کوچک خلق کرد.

۲۳. Jojo Rabbit (خرگوش جوجو)

به نظر می‌رسد این فیلم شبیه به فیلم «دانی دارکو» (Donnie Darko) است که به جای ریچارد کلی (Richard Kelly)، مل بروکس (Mel Brooks) آن‌را ساخته باشد. داستان این فیلم در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد؛ یک پسر آمریکایی تنها، دوستی خیالی دارد و این دوست کسی نیست جز آدولف هیتلر. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در کنار کارگردانی، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز هست و فیلم‌نامه را نیز خود او نوشته است. از فیلم‌های شاخص وایتیتی می‌توان به Thor ۳ (ثور: راگناروک) و What We Do in the Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) اشاره کرد. او در تمام فیلم‌های بلندی که ساخته است، نقشی برای خود در نظر گرفته و در این فیلم نیز نقش هیتلر را بازی می‌کند. به نظر می‌رسد که وایتیتی با این فیلم می‌خواهد موفقیتی که با فیلم ابرقهرمانی مارول (Thor ۳) بدست آورد را تکرار کند و در بین بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ قرار گیرد.

۲۲. فیلم (بدون نام) دنی بویل (Danny Boyle) و ریچارد کرتیس (Richard Curtis)

نام این فیلم هنوز از سوی کارگردانش (بویل) و نویسنده و تهیه‌کننده‌اش (کرتیس) مشخص نشده است. هایمیش پتل (Himesh Patel) نزدیک به ۱۰ سال در مجموعه تلویزیونی ایست‌اندرز (EastEnders) بازی کرده است و امسال می‌خواهد با این فیلم کمدی (بدون نام) خود را به پرده نقره‌ای برساند. داستان این فیلم در مورد تنها مردی در جهان که می‌تواند بیتل‌ها (Beatles) را به یاد آورد است. لیلی جیمز (Lily James)، اد شیرن (Ed Sheeran) و کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۲۱. You Are My Friend (تو دوست من هستی)

امسال برای ساخت این فیلم زندگی‌نامه‌ای خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی دو هنرمند بزرگ با یکدیگر همکاری کرده‌اند. اولین نفر ماریل هلر (Marielle Heller) کارگردان است که فیلم درخشان کمدی ـ. درام ?Can You Ever Forgive Me (می‌توانی مرا ببخشی؟) او سال ۲۰۱۸ اکران شد. دومین شخص تام هنکس (Tom Hanks) است که در نقش «فرد راجرز» (Fred Rogers) ظاهر شده است. این فیلم به زندگی فرد راجرز، خالق و مجری برنامه کودک «محله آقای راجرز» می‌پردازد؛ این برنامه از سال ۱۹۶۸ به بعد از شبکه CBS آمریکا پخش می‌شد و آنچنان در میان کودکان محبوب بود که پخش آن تا زمان بازنشستگی فرد راجرز در سال ۲۰۰۱ ادامه داشت. امسال فیلمی مستند به نام ?Won’t You Be My Neighbor (تو همسایه من نیستی؟) که در مورد زندگی راجرز و فلسفه کاری او بود نیز به نمایش در‌آمد. می‌توان گفت: دعوت از تام هنکس برای بازی در نقش مجری محبوب کودکان دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی که اکنون در دوران میانسالی به سر می‌برند، هوشمندانه و بهترین انتخاب بوده است.

۲۰. Captain Marvel (کاپیتان مارول)

تقریبا دو سال پس از اولین فیلم ابرقهرمان زن DC یعنی Wonder Woman، کمپانی مارول هم اولین فیلم خود با محوریت یک شخصیت ابرقهرمان زن را ساخته است. بری لارسون (Brie Larson) سال ۲۰۱۵ در فیلم «اتاق» (The Room) نقش‌آفرینی کرد و به خاطر بازی در این فیلم تقریبا تمام جوایز معتبر سینمایی را از آن خود کرد؛ از جمله جایزه اسکار و بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم درام گلدن‌گلوب، جایزه گزینش منتقدان فیلم و جایزه انجمن بازیگران. کارول دنورز (Carol Danvers) یک خلبان هواپیمای جنگنده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا است که در یک حادثه، DNA او با فضایی‌ها ترکیب می‌شود و قدرت‌های ماورای انسانی مثل تولید انرژی و پرواز بدست می‌آورد. ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) نقش نیک فیوری (Nick Fury) که مامور سازمان جاسوسی و مجری قانون در دنیایی تخیلی مارول کامیکس (شیلد) است را بازی می‌کند. فیوری در این فیلم بدون چشم‌بندش ظاهر می‌شود، چرا که وقایع فیلم در دهه ۹۰ میلادی اتفاق می‌افتد و او هنوز چشمش را از دست نداده است. برای اینکه مامور فیوری در دهه ۹۰ به طور طبیعی جوان‌تر به نظر برسد، از یک تکنیک جلوه‌های بصری خاص به نام De-aging یا De-age استفاده شده است؛ این تکنیک برای مواقعی کاربرد دارد که قرار است صحنه‌ای از گذشته (flashback) نمایش داده شود و بازیگر جوان‌تر به نظر برسد.

۱۹. ?Where’d You Go, Bernadette (کجا می‌روی برنادت؟)

یک فیلم کمدی ـ درام به کارگردانی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) که بر اساس رمانی کمدی به همین نام نوشته ماریا سمپل (Maria Semple) ساخته شده است. در این فیلم کیت بلانشت (Cate Blanchett) نقش یک مادر آرشیتکت بدبین، اما دوست‌داشتنی را بازی می‌کند؛ او که آگروفوبیا (ترس از فضا‌های بسته یا شلوغ) دارد قبل از یک مسافرت تفریحی خانوادگی با همسر (بیلی کروداپ) و دختر ۱۳ ساله‌اش به قطب جنوب ناپدید می‌شود. کریستن ویگ (Kristen Wiig) و جودی گریر (Judy Greer) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۱۸. The Dead Don’t Die (مرده نمی‌میرد)

این فیلم دومین ساخته جیم جارموش (Jim Jarmusch) در قلمرو زامبی‌ها پس از فیلم «تن‌ها عاشقان زنده می‌مانند» (Only Lovers Left Alive) است. فیلم Only Lovers Left Alive داستان زندگی موزیسین گوشه‌گیر خون‌آشامی است که قرن‌ها در دیترویت زندگی کرده است. جارموش که به جرات می‌توان گفت: برترین کارگردان مستقل سینماست، در این فیلم از بازیگران بزرگی، چون آدام درایور (Adam Driver)، بیل مری (Bill Murray)، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton) استفاده کرده است. دنیل کریگ نیز قرار بود در این فیلم بازی کند که محقق نشد.

۱۷. The Laundromat (رخت‌شوی‌خانه)

این فیلم درباره پولشویی است. استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) دوباره یک فیلم با سوژه‌ای جنجال‌برانگیز مانند «قاچاق» (Traffic) و «ارین براکویچ» (Erin Brockovic) ساخته است. او این‌بار سراغ یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های سیاسی و حقوقی جهان که مربوط به اسناد پاناما می‌شود، رفته است. مریل استریپ (Meryl Streep) نقش اصلی این درام پرتنش و دلهره‌آور سیاسی را بازی می‌کند و گری اولدمن (Gary Oldman) و آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) دو بازیگر دیگری هستند که در The Laundromat نقش مقابل استریپ را بازی کرده‌اند. داستان فیلم درباره جنجالی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام اسناد پاناما مشهور شد و شامل یازده و نیم میلیون سند محرمانه می‌شد که از دفتر وکالت شرکت اقتصادی موساک فونسکا به بیرون درز کرد. این اسناد را یکی از کارمندان این دفتر وکالت در اختیار یکی از نشریات معتبر آلمانی قرار داد. اسناد فوق پرده از روابط غیرقانونی بسیاری از دولت‌ها، شرکت‌ها و افراد سرشناس برداشت؛ آن‌ها به دور از چشم قانون و با دور زدن آن، یک سری فعالیت‌های غیرقانونی اقتصادی انجام داده بودند. از این افشاگری به عنوان «بزرگترین افشای فساد مالی سیاستمداران جهان» و «بزرگترین نشت اطلاعاتی تاریخ» یاد شده است؛ از این رو این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ دانست.

۱۶. Benedetta (به ایتالیایی: دوشیزه مقدس)

پل ورهوفن (Paul Verhoeven) پس از موفقیت فیلم «او» (Elle به فرانسوی)، فیلم فرانسوی‌زبان دیگری که درباره زندگی واقعی یک راهبه عهد رنسانس است را آماده اکران کرده است. این فیلم بر مبنای کتابی درباره این راهبه ایتالیایی ساخته شده است. بازیگر فیلم Elle یعنی ویرجینی افیرا (Virginie Efira) در این فیلم هم نقش شخصیت اصلی فیلم، بندتا کارلینی (Benedetta Carlini) که دارای انحرافات اخلاقی است را برعهده دارد. شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) بازیگر نقش مقابل راهبه را بازی می‌کند.

۱۵. Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت ۹)

برای نهمین قسمت از جنگ ستارگان جی‌جی آبرامز (JJ Abrams) هنوز عنوانی مشخص نکرده است و جزئیات کمی در مورد این فیلم وجود دارد. این فیلم سومین، ادامه داستان و آخرین قسمت از سه‌گانه The Force Awakens و The Last Jedi است و بطور کلی، قسمت نهم از سری فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان است که می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ دانست. در سال ۲۰۱۷ کالین ترورو (Colin Trevorrow) که کارگردانی این قسمت را بر عهده داشت بخاطر تفاوت دیدگاه‌ها ساخت این فیلم را به جی‌جی آبرامز که پیش از آن The Force Awakens را کارگردانی کرده بود سپرد. کری فیشر (Carrie Fisher) بازیگر نقش شاهزاده لیا (Princess Leia) در دسامبر ۲۰۱۶ از دنیا رفت و قرار است با استفاده از فوتیج‌های دیده نشده از دو فیلم قبلی The Force Awakens و The Last Jedi، دوباره به نقش خود بازگردد. (به فایل‌های ویدیویی خام footage گفته میشود که در تدوین فیلم مورد استفاده قرار میگیرند).

۱۴. Frozen ۲ (یخ‌زده ۲)

در گذشته دیزنی علاقه‌ای به اکران دنباله انیمیشن‌های موفق و پرفروشش نداشت و در عوض ترجیح می‌داد آن‌ها را با دسترسی آسان برای عموم مثل فروش DVD و روش‌های مشابه آن عرضه کند؛ اما ظهور Pixar همه چیز را عوض کرد و صدای بوق کشتی Frozen ۲ خبر از یک اکران باشکوه می‌دهد و احتمالا باید این اثر را در بین بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ جای داد. انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ در سینما به نمایش درآمد و بیش از ۱.۲ میلیارد دلار فروش داشت و بسیار موفق بود. انیمیشن جدید ادامه بسیار بزرگ‌تر و حماسی‌تر ماجرا‌های السا و آنا خواهد بود. این انیمیشن در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ماه ۱۳۹۸) روی پرده خواهد رفت. شرکت والت دیزنی در سال ۲۰۰۶ استودیو انیمیشن پیکسار را به قیمت ۷.۴ میلیارد دلار خرید و هم اکنون شرکت مالک آن است.

۱۳. Misbehaviour (بی‌حرمتی)

کیرا نایتلی (Keira Knightley) یک هوادار حقوق زنان است که در لندن و طی اجرای مراسم دختر شایسته جهان در سال ۱۹۷۰ به همراه ۵۰ نفر دیگر به روی استیج آلبرت هال هجوم بردند؛ آنهم زمانی‌که این برنامه زنده بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده داشت و به‌عنوان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی در جهان شناخته می‌شد. آن‌ها اعتراض و پیامشان در مورد مخالفت با استفاده ابزاری از زنان را به همه رسانند. گرگ کینر (Greg Kinnear) در نقش باب هوپ (Bob Hope) نقش مجری مشهور آن‌زمان مراسم را بازی می‌کند که از هجوم و اخلالی که در مراسم بوجود آمده بسیار ناراحت و آشفته می‌شود. از دیگر بازیگران این فیلم گوگو امبتا-را (Gugu M’batha Raw) است که در این فیلم و برخلاف انتظار بینندگان برنامه، اولین دختر سیاه‌پوستی است که به‌عنوان دختر شایسته معرفی می‌شود؛ در حالی‌که همه فکر می‌کردند نماینده سوئد انتخاب خواهد شد. این فیلم را هم می‌توان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرد.

۱۲. فیلم (بدون نام) نوآ بامباک

آدام درایور (Adam Driver) دوباره در یکی از فیلم‌های کمدی نوآ بامباک (Noah Baumbach) حضور یافته است. اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) دیگر ستاره حاضر در این فیلم است. داستان این فیلم در مورد زوجی است که مدت‌ها قبل از یکدیگر جدا شده‌اند. از دیگر بازیگران یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ می‌توان به ری لیوتا (Ray Liotta) و لورا درن (Laura Dern) اشاره کرد.

۱۱. Toy Story ۴ (داستان اسباب‌بازی ۴)

بهترین انیمیشن در میان تولیدات Pixar بدون شک Toy Story است. تا به حال سه قسمت از این انیمیشن پرطرفدار و موفق عرضه شده است و در سال ۲۰۱۹ قسمت چهارم آن نمایش داده خواهد شد که احتمالا جزو بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ خواهد بود. مراحل ساخت این قسمت از داستان اسباب‌بازی‌ها حداقل از سال ۲۰۱۴ شروع شده و به مراحل آخر تولید خود رسیده است. از شخصیت‌های جدید این قسمت می‌توان به Forky اشاره کرد که تونی هیل (Tony Hale) صداپیشگی‌اش را به عهده دارد. همانند قسمت‌های قبل اتفاقات مهیجی در بیرون از خانه خواهد افتاد و این‌بار قرار است عروسک‌ها به نجات بو پیپ (Bo Peep) بشتابند. بو پیپ عروسکی دخترانه است که پیش از این در قسمت‌های اول و دوم این مجموعه حضور داشت، ولی در نسخه سوم غایب بود. تاریخ اکران این فیلم انیمیشن ۱۹ ژوئن ۲۰۱۹ اعلام شده است.

۱۰. فیلم (بدون نام) در مورد راجر ایلز (Roger Ailes)

در ماه می ۲۰۱۶ راجر ایلز رئیس شبکه تلویزیونی فاکس نیوز (Fox News) به دنبال اتهامات آزار جنسی علیه وی از سمت خود استعفا کرد. او مدت کوتاهی بعد از استعفا یکی از مشاورین تاثیرگذار دونالد ترامپ بود و در ماه می ۲۰۱۷ فوت کرد. یک سال پس از مرگ او فیلمی در مورد رسوایی‌هایش ساخته شده است. جان لیسگو (John Lithgow) در نقش راجر ایلز ظاهر می‌شود و ملکوم مک‌داول (Malcolm McDowell) در نقش روپرت مرداک (Rupert Murdoch)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش مدعیان اصلی پرونده آزار جنسی از سوی راجر ایلز یعنی خانم گرتچن کارسن (Gretchen Carlson) و میگن کلی (Megyn Kelly) حضور دارند.

۹. The Souvenir (یادگاری)

پنجمین فیلم بلند سینمایی جوانا هاگ (Joanna Hogg) در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance) که ژانویه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد نمایش داده می‌شود و یکی از گزینه‌ها در بین بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ است. ستاره جوان این فیلم آنر سوئینتن بیرن (Honor Swinton-Byrne) است که نقش یک دختر جوان دانشجو را بازی می‌کند؛ او در اوایل سال ۱۹۸۰ درگیر رابطه عاطفی پنهانی با فردی می‌شود که نقشش را تام برک (Tom Burke) بازی می‌کند و فاصله سنی آن‌ها از هم بسیار زیاد است. سوئینتن بیرن (Swinton-Byrne) که مادر واقعی آنر است، در این فیلم هم نقش مادر او را ایفا می‌کند. مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نامدار تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است.

۸. The Irishman (مرد ایرلندی)

می‌توان گفت: این فیلم قابل توجه‌ترین فیلم سینمایی کمپانی نتفیلیکس (Netflix) است که مارتین اسکورسیزی آن‌را کارگردانی کرده است و باید آن را از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ دانست. ستارگان بزرگی، چون رابرت دنیرو (Robert De Niro)، آل پاچینو (Al Pacino)، جو پشی (Joe Pesci)، هاروی کایتل (Harvey Keitel) در این فیلم زندگی‌نامه‌ای – جنایی نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم جنگ‌های گروه‌های مافیایی دهه ۷۰ میلادی آمریکا را روایت می‌کند. رابرت دنیرو نقش فرانک شیرن (Frank Sheeran) که یک تبهکار مافیایی بزرگ است را بازی می‌کند و آل پاچینو نقش جیمی هوفا (Jimmy Hoffa) رئیس فاسد اتحادیه کارگران آمریکا و اتحادیه کامیون‌داران دیترویت را بازی می‌کند. این فیلم بر اساس کتابی درباره فرانک شیرن ساخته شده است و در کتاب او قاتل هوفا معرفی شده است.

۷. Little Women (زنان کوچک)

گرتا گرویگ (Greta Gerwig) پس از فیلم Lady Bird، دوباره از سورشا رونان (Saoirse Ronan) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) به‌عنوان بازیگران فیلمش استفاده کرده است. داستان این فیلم برگرفته از رمان بلندی از لوییزا می‌الکات (Louisa May Alcott) به همین نام است. از دیگران بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به، اما استون (Emma Watson)، فلورنس پا (Florence Pugh)، لورا درن (Laura Dern) و مریل استریپ نام برد.

۶. Us (ما)

جوردن پیل (Jordan Peele) کارگردان این فیلم مهیج و ترسناک است. مادر و پدری همراه با فرزندان خود به خانه‎ ساحلی می‌روند تا ایام تعطیلات خوشی را در آنجا سپری کنند؛ اما با آمدن عده‎‎ای غریبه‎ مرموز، آرامش آن‌ها از بین می‌رود. بر پوستر منتشر شده از این فیلم قیچی بزرگی به چشم می‌خورد. الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) بازیگران اصلی یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ هستند.

۵. Memoria (یادداشت)

اپیچاتپونگ ویراستاکول (Apichatpong Weerasethakul) تایلندی کارگردان این فیلم است. تیلدا سوئینتون (Tilda Swinton) بازیگر اصلی این فیلم است. داستان فیلم در مورد زنی اسکاتلندی است که به کلمبیا سفر می‌کند و در آن‌جا صدا‌های عجیب و غریبی می‌شنود و شروع به فکر کردن در مورد ظاهر این صدا‌ها و تصور آن‌ها می‌کند.

۴. Once Upon a. Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)

پس از اینکه کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) کارگردان نامدار هالیوود در ژانر وسترن (western) و سیاهان (blaxploitation) فیلم‌های موفق و سرآمدی را کارگردانی کرده است، این‌بار به سراغ یک جنایت واقعی رفته که می‌تواند جزو بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ باشد. در این فیلم ستارگان بزرگی حضور دارند، که از آن جمله می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت (Brad Pitt) و مارگو رابی (Margot Robbie) اشاره کرد. داستان این فیلم در مورد قتل وحشتناک شارون تیت (Sharon Tate) بازیگر و همسر رومن پولانسکی (Roman Polanski) به‌همراه ۴ نفر دیگر، یک مغازه‌دار به‌نام لنو لابینکا و همسرش رزماری در سال ۱۹۶۹ توسط چارلز منسون (Charles Manson) و گروهش است. او رهبر یک گروه هیپی (معروف به خانواده منسون) بود و این قتل‌ها به دستور شخص او انجام شده بود. آن‌ها در سال ۱۹۷۱ بخاطر قتل فجیع این ۷ نفر محاکمه شدند.

۳. Sorry We Missed You (ببخشید دلتنگت شدیم)

کن لوچ (Ken Loach) ۸۲ ساله قصد بازنشستگی ندارد و آخرین فیلم او به‌نام I, Daniel Blake (من دنیل بلیک هستم) به دومین فیلم پرفروش بریتانیا بدل شد. Sorry We Missed You داستان خانواده‌ای است که بخاطر بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ به مشکلات اقتصادی برمی‌خورند و پدر خانواده برای حفظ خانواده و پرداخت بدهی‌ها به‌عنوان یک راننده ون به توزیع جنس می‌پردازد این فیلم هم می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ باشد.

۲. Ammonite (آمونیت)

این فیلم کمدی – رمانتیک تاریخی ساخته فرانسیس لی (Francis Lee) است. داستان فیلم در دهه ۱۸۲۰ میلادی اتفاق می‌افتد و به رابطه ماری آنینگ با بازی سیرشا رونان (Saoirse Ronan) که یک دیرینه‌شناس است با یک زن متشخص لندنی با بازی کیت وینسلت (Kate Winslet) می‌پردازد.

۱. Greed (طمع)

استیو کوگان (Steve Coogan) بازیگر اصلی جدیدترین فیلم کمدی مایکل وینترباتم (Michael Winterbottom) است. داستان این فیلم در مورد یک خرده‌فروش میلیاردر است که برای تولد ۶۰ سالگیش به جزیره میکونوس یونان می‌رود. آیلا فیشر (Isla Fisher) نقش همسر او را بازی می‌کند و دیوید میچل (David Mitchell) بعنوان یک خبرنگار نقش‌آفرینی می‌کند. هرگونه شباهتی با فیلیپ گرین (Philip Green)، کارآفرین و سرمایه‌دار بریتانیایی و مالک گروه آرکادیا در این فیلم کاملا تصادفی است.

منبع: مجله پلازا مگ
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.