پاسخ تاجگردون به اظهارات آشنا درباره بودجه:

هر رئيس جمهوری گويا بايد يك مشائی داشته باشد/خدا همه را به راه راست هدايت كند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم با انتشار پستی نسبت به اظهارات حسام‌الدین آشنا درباره بودجه واکنش نشان داد.

آقای آشنا مردم درد دارند به دردشان نمك دروغين نریزبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بودجه ۹۸ چند روزی است که توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است. این بودجه از لحظه ورود به مجلس و انتشار جداول پیشنهادی دولت برای هر وزارتخانه و سازمان، گمانه‌زنی‌ها و واکنش‌های متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت درست مانند ویدئویی که در چند روز گذشته از حسام‌الدین آشنا درباره بودجه منتشر شد.


بیشتر بخوانید: آقای رئیس جمهور پس از ۷ سال مدیریت بر کشور هنوز در جایگاه مطالبه‌گر صحبت می‌کنید؟ 


غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به اظهارات آشنا درباره بودجه در صفحه اینستاگرام خود  نوشت:

«هر رئيس جمهوری گويا بايد يك مشائی داشته باشد. مشاور محترم رئيس جمهور بعد از شش سال از دوره رئيس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو مي‌كند. بودجه را دولت مي‌دهد. شش سال هم آقای روحانی بودجه را به مجلس داد. هر آنچه كه بخواهد می‌تواند در لايحه انجام می‌دهد. مثل امسال كه هر جا را دوست نداشت كم كرد و هر جا را دوست داشت بالا برد.

افزايش‌های مجلس هم مشخصه. افزايش حقوق بازنشستگان، كسری بيمه‌ها، عمرانی مناطق محروم، پاداش برزمين مانده فرهنگيان و كارمندان، افزايش مستمری افراد تحت پوشش بهزيستی و كميته امداد و از اين قبيل موضوعات. جناب آقای آشنا اين مردم درد زيادی دارند به دردشان نمك دروغين نريز يا اينكه اگر جنايتی شده دولت فعلی را هم در اين جنايت شريك بدانيد. البته كه اگر مجلس ببيند جايی بی‌انصافی شده باشد اصلاح می‌كند. چه در عرصه اقتصادی و چه فرهنگی و چه در دفاع. خدا همه را به راه راست هدايت كند».

آقای آشنا مردم درد دارند به دردشان نمك دروغين نریز

پیش از این فیلمی از حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود که بعضاً واکنش‌هایی را به همراه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار