یک باجه ویژه به ارائه خدمات تأمین اجتماعی به تاکسیرانان اختصاص یافت

برای جلوگیری از اتلاف وقت تاکسیرانان یک باجه ویژه به ارائه خدمات تأمین اجتماعی به تاکسیرانان اختصاص یافت .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : برای جلوگیری از اتلاف وقت تاکسیرانان یک باجه ویژه به ارائه خدمات حوزه تأمین اجتماعی به آنان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به عقد تفاهمنامه مابین سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه و کارگزاری رسمی ۲۵۴ این شهر گفت : مطابق این تفاهمنامه مقرر شده است جهت جلوگیری از اتلاف وقت تاکسیداران، کارکنان سازمان، رانندگان آژانس‌ها و تاکسی بار‌های زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی، میز خدمت ویژه و خارج از نوبت جهت ارائه خدمت به این قشر اختصاص یابد.

به گفته سلیمانی از این پس صدور دفترچه بیمه با ارسال پیامک به سامانه شماره ۰۹۳۶۶۱۱۸۱۳۶ صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با ارسال پیامک به این سامانه درخواست خود را برای صدور دفترچه ثبت و سپس برای دریافت به کارگزاری مربوطه مراجعه نمایند تا بدون اتلاف وقت دفترچه جدید خود را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین صدور فیش پرداخت حق بیمه، ارائه مشاوره رایگان در امور بازنشستگی و از کارافتادگی را از دیگر بند‌های این تفاهمنامه برشمرد که از تاریخ اول دیماه ۱۳۹۷ به مدت یکسال بین این سازمان و کارگزاری رسمی ۲۵۴ انعقاد یافته است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه خدمات حوزه تأمین اجتماعی به تاکسیرانان

 

برچسب ها: تاکسی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.