مه صبحگاهی دید را در گناوه به صد متر رساند

مه غلیظ صبحگاهی باعث شد میزان دید افقی در گناوه به صد متر برسد.

مه صبحگاهی دید را در گناوه به صد متر رساندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امروز مناطق شمالی و مرکزی استان شاهد مه صبحگاهی بودند که باعث کندی رفت و آمد خودرو‌ها در خیابان‌ها و جاده‌ها شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: مه غلیظ صبحگاهی امروز از گناوه، بوشهر و برازجان، گزارش شد که کمترین دید افقی با صد متر مربوط به گناوه بوده است.

زهرا راستگو همچنین با اشاره به کاهش یک تا پنج درجه‌ای دما نسبت به دیروز افزود: امروز جم با ۷ درجه سانتیگراد کمترین دما را داشته و پس از آن دیلم با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر بوده است.

وی همچنین از ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز خبر داد و بیان کرد: براثر نفوذ این سامانه، از بعدازظهر شاهد افزایش ابرخواهیم بود و دوشنبه در مناطق شمالی استان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: تلاطم دریا نیز امروز کم می‌شود، اما همزمان با فعالیت سامانه بارشی نیمه شمالی خلیج فارس از ظهر فردا به علت وزش باد جنوبی مواج می‌شود و این شرایط دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

راستگو همچنین به میزان بارش‌ها در آخر هفته گذشته نیز اشاره کرد و یادآور شد: دیری‌ها بیشترین نصیب را از بارش‌های پراکنده پنجشنبه داشتند و در این شهر ۱۱.۲ میلیمتر باران بارید، پس از آن برازجان با ۷.۸ میلیمتر بوده است.

او تصریح کرد: در بقیه نقاط استان هم از ۳ تا کمتر از یک میلیمتر باران بارید.

انتهای پیام/ک

مه صبحگاهی در برخی نقاط استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.