برف روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر باند ارتباطی در غرق آباد ساوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد از برف روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر باندارتباطی منطقه خبر داد.

 برف روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر باند ارتباطی در غرق آباد ساوهرضا غفرانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: با توجه به بارش برف از روز چهارشنبه در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی غرق آباد عملیات برف روبی و نمک پاشی در این منطقه آغاز شده و چیزی بالغ بر ۳۰۰ کیلومترباند ارتباطی برف روبی صورت گرفته است.

غفرانی افزود: ۸۷ روستا در این منطقه وجود دارد که به طور متوسط ۳۰۰ کیلومتر راه را شامل می‌شود که با تلاش نیرو‌های راهداری غرق آباد تقریبا اکثر مسیر‌ها برف روبی و نمک پاشی شده، اما عملیات بازگشایی مسیر تنها در ۹ روستا بدلیل مرتفع بودن، نداشتن دسترسی مناسب و تاریکی هوا به طور کامل انجام نشد و به روز شنبه موکل شد.

وی اضافه کرد: محور قدیم ساوه - همدان به طول ۴۳ کیلومتر هم اکنون باز و تردد بدون مشکل در آن انجام می‌شود ضمن اینکه همه ۷۱ کیلومتر راه فرعی در این منطقه باز و از لحاظ تردد مشکلی وجود ندارد.

فعالیت بدون وقفه نیرو‌های راهداری غرق آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد ساوه با اشاره به فعالیت بدون وقفه نیرو‌های راهداری تصریح کرد: در این مدت با استفاده از ۲۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک و بهره مندی از ۳۰ نیرو بیش از  هزار تن ماسه و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی به بارش بیش از نیم متری برف در ارتفاعات هم اشاره کرد و گفت:: از همشهریان عزیز تقاضا میشود از سفر‌های غیرضروری به منطقه خودداری کرده و در صورت نیاز همراه داشتن تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند و با رعایت قوانین و صبر و حوصله سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.