استاد قرائتی مطرح کرد

آیا نماز خواندن یک عمل تکراری است؟ +فیلم

ویدئویی از سخنان شنیدنی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی پیرامون اینکه آیا نماز خواندن یک عمل تکراری است را مشاهده می‌کنید.

سخنان شنیدنی استاد قرائتی در رابطه با تکراری نشدن نماز +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نماز در دین اسلام والاترین فریضه بعد از ولایت است و شرط قبولی دیگر اعمال نیک انسان، این است که نماز او مورد قبول واقع شود. همچنین در روایات نیز آمده است: «کسی که نماز را سبک بشمارد مورد شفاعت اهل بیت (ع) قرار نخواهد گرفت.»

اهمیت این فریضه در دین اسلام به گونه‌ای است که به عنوان ستون دین شناخته شده است. پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: «الصلوه عماد دینکم» نماز پایه و ستون دین شماست. برجسته‌ترین اثر نماز، رسیدن به آرامش روحی و روانی است، چراکه نماز یاد خدا را در دل زنده می‌کند و یاد خدا ریشه تمام خوبی‌ها و زیبایی‌هاست که باعث آرامش دل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قرائتی در ویدئویی کوتاه سخنانی شنیدنی در رابطه با تکراری نبودن نماز برای انسان می‌گوید و مثال‌های جالبی را در این زمینه بیان می کند که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرائتی ، نماز ، شنیدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۲۱:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۷
سلام بچه های سمت خدا خسته نباشید بیشتر به چهارده معصوم ع و دعاهای آنها و عید غدیر را خوب بحق کنید رجعت بحث بشه امام زمان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف در سمت خدا پرداخته نمیشود همشه پیامبران گذشته حال را دریابد همه برنامه در سیر حضرت بقیه الله الاعظم عج باشد دعای فرج در شروع برنامه حتما خوانده شود سمت خدا باید کاربردی و الان ما در زمان حجت قائم آل محمد ص و حول او باید بچرخد
آخرین اخبار