تصویب قرارداد آزادراه شهربابک به سیرجان

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت:صدور مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای پروژه آزادراه شهربابک به سیرجان به تصویب رسید.

تصویب قرارداد آزادراه شهربابک به سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علی اسدی کرم نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی، با صدور مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای پروژه آزادراه شهربابک – سیرجان موافقت شد.

وی درگفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ، با اشاره حجم بالای تردد وسایل نقلیه از مسیر شهربابک به سیرجان، افزود: بیش از یک سال است که با برگزاری جلسات متعدد با مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولان کشوری به دنبال اخذ مجوز احداث این پروژه بودیم که پس از انجام بررسی‌های کارشناسی این طرح به تایید وزیر راه شهرسازی رسید.

اسدی کرم اظهار کرد:در ادامه با پیگیری‌های انجام شده این طرح از سوی دفتر هیات دولت و معاون پارلمانی وزیر، به هیئت دولت ارسال شد که خوشبختانه امروز مجوز احداث آزاد راه شهربابک - سیرجان توسط هیئت دولت صادر شد.

وی ساخت این آزاد راه را با توجه به اخذ عوارض از تردد   زیاد وسایل نقلیه از این محور، منبع مالی مناسبی برای فعالیت‌های شهرداری‌ها و در نتیجه توسعه شهرستان و افزایش امکانات شهری و رفاهی دانست.

اسدی با بیان اینکه اجرای این پروژه راه مناسبی در جهت اشتغالزایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال در شهرستان است، افزود: امیدواریم این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی و بخش دولتی انجام خواهد شد به زودی اجرایی شود.
انتهای پیام/ح

تصویب قرارداد آزادراه شهربابک به سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار