القای این توهم که «ما بدون آمریکا نمی توانیم»، کمتر ازخیانت نیست

محسن رضایی به تازگی در اینستاگرام خود پستی درباره بازدید اخیرش از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه منتشر کرد.

محسن رضایی در اینستاگرام خود پستی درباره بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پیشرفته منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اینستاگرامش پستی درباره بازدید از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه  منتشر کرد.  متن پست وی به این شرح است: امروز در جمع برادران پاسدارم در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی #نیروی_زمینی #سپاه حاضر شدم و از نمایشگاه دستاوردهای پیشرفته آنان بازدید کردم.

گزارش های مسؤولان سازمان، شنیدنی و امیدبخش بود. چنین پیشرفت های ارزشمندی، یادآور تلاش ها و ابتکارات سردار #شهید #حسن_طهرانی_مقدم و همرزمان اوست که در نتیجه زحمات آنان، جمهوری اسلامی به کشوری موشکی تبدیل شد.

اگر الگوی حرکت به سوی خودکفایی در صنایع و تحقیقات نظامی به سایر بخش‌های #اقتصاد راه پیدا می‌کرد، تولیدات ملی در خانه هر ایرانی و در بازارهای منطقه می‌درخشید.

مدیریت سنگین، دیوانسالاری ناکارآمد و انتظار سراب آلود از آن سوی مرزها، مانع ورود مردم به ویژه نیروهای جوان و جهادی، دانشگاهی و مستعد و استقرار الگوی انقلابی در چرخه اقتصاد شده است.

در #جنگ_اقتصادی ناجوانمردانه #آمریکا، بلاتکلیفی تولید، تزریق ناامیدی و القای این توهم که «ما بدون آمریکا نمی توانیم»، کمتر ازخیانت نیست.

محسن رضایی در اینستاگرام خود از بازدید از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پستی منتشر کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۷
امریکا با وجود ما نمی تواند ادعای ابرقدرتی کند
-
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ
-
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا ، جنایت های آمریکا بدتر از جنایات طالبان، عربها در زمان جنگ که حتی همه کشورهای جهان به پشتیبانی صدام با ایرانیها در جنگ شرکت میکردند
آخرین اخبار