کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحولگرایی انقلابی می‌تواند جایگزین گفتمان اعتدال شود

یک فعال اصولگرا از گفتمان تحول‌گرایانه در راستای اهداف انقلاب اسلامی به عنوان جایگزین گفتمان اعتدال نام برد.

تحولگرایی انقلابی می‌تواند جایگزین گفتمان اعتدال شودحسین کنعانی‌مقدم، یک فعال اصولگرا در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص شکست خوردن گفتمان اعتدال گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۵ گفتمان وجود داشت که توانست جمعیت بسیار زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشاند.
 
وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی اولین گفتمانی بود که در زمان امام راحل مطرح شد و پس از آن در دوران دفاع مقدس شاهد گفتمان دفاع از کشور بودیم.
 
کنعانی‌مقدم با بیان اینکه گفتمان گفتمان سازندگی پس از اتمام دوران جنگ در کشور برای آبادانی کشور مطرح شد، تصریح کرد: گفتمان مهرورزی و اعتدال از جمله گفتمان‌هایی بودند که در سال‌های اخیر از سوی نامزد‌های ریاست‌جمهوری مطرح شده‌اند.
 
وی ادامه داد: به نظر من تمامی گفتمان‌ها زمانی که به مرحله اجرا قدم می‌گذارند با چالش‌های خاص خود روبرو می‌شوند و اعتدال بیشتر یک جناح سیاسی است تا اینکه یک گفتمان باشد.
 
کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که نسل آینده ما نیازمند گفتمانی است که بتواند به مشکلات اجرایی کشور بپردازد و فقط در بحث ایدئولوژی و بیان دیدگاه‌های جناح‌های سیاسی مطرح نباشد.
 
کنعانی مقدم با بیان اینکه همه باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کنیم، تصریح کرد: دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب باید یک جریانی را شکل دهد که در جهت تحکیم مسائل و منافع ملی عمل کند و از این مسئله حمایت کند.
 
وی با بیان اینکه دولت آینده یک دولت فراجناحی و ائتلافی برای پاسخگویی به مطالبات مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: گفتمان تحول گرایانه در راستای انقلاب اسلامی می‌تواند جایگزینی برای گفتمان اعتدال باشد تا حق طلبی را دنبال کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار