تشکیل گردان جدید در ارتش صهیونیستی از ترس حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی گردان ذخیره جدیدی به نام «دروازه‌های آتش» را به عنوان خط مقدم مقابله با حزب‌الله لبنان تشکیل داد.

تشکیل گردان جدید در ارتش صهیونیستی از ترس حزب‌اللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد گردان ذخیره جدیدی را به عنوان خط مقدم مقابله با طرح ادعایی حزب‌الله لبنان برای تصرف مناطق شمالی فلسطین اشغالی تشکیل داده است.

این گردان که «دروازه‌های آتش» نام دارد، دومین اقدام ارتش رژیم صهیونیستی بعد از آغاز عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز شمالی فلسطین اشغالی است.

گردان تازه‌تاسیس «دروازه‌های آتش» تحت فرماندهی تیپ «بارام» در مناطق شمالی فلسطین اشغالی فعالیت خواهد کرد و هدف آن مقابله با طرح ادعایی حزب‌الله برای تصرف الجلیل در صورت وقوع جنگی در آینده عنوان است.

اعضای این گردان را نیرو‌های ذخیره‌ای که به‌تازگی از گردان شناسایی در تیپ زمینی «جولانی» مرخص شده‌اند، تشکیل می‌دهند.

سرهنگ «روی لِوی» فرمانده تیپ بارام مدعی است که گردان دروازه‌های آتش دو منظوره است: «ماموریت اول آن دفاع از شهرک‌ها و پست‌های دیدبانی ارتش در نزدیکترین نقطه به مرز است. بعد از تامین امنیت مناطق مذکور، این واحد به فاز تهاجمی وارد شده و به حزب‌الله در داخل لبنان حمله می‌کند».

این گردان همچنین اولین رزمایش خود را از روز سه‌شنبه آغاز کرده است. این رزمایش قرار است ۵ روز به‌طول بیانجامد و طی آن حمله به مواضع حزب‌الله تمرین خواهد شد.

به گزارش فارس، تشکیل گردان دروازه‌های آتش، در داخل لبنان و رسانه‌های جمعی این کشور با تمسخر مواجه شده است. «علی شعیب» از روزنامه‌نگاران برجسته لبنانی در صفحه توئیتر خود نوشت: «خدا را شکر که در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دشمنان ما به‌دلیل ترس از نیروی مقاومت، گردان‌های تدافعی تشکیل می‌دهند؛ آنهم بعد از زمانی که می‌گفتند فقط با استفاده از یک گروه موسیقی نظامی هم می‌توانند پایتخت ما را تصرف کنند!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۵ دی ۱۳۹۷
خدایا شکر که صهیونیستها شب وروز از ترس حزب اله در وحشت بسر می برند این نشانه اخلاص وپاکی حزب اله است ومتکی به خدا که دشمن کینه توز ویهودی خودش واربابانش وهوادارانش از تعدادی بچه شیعه می ترسند این نشانه این است که انشا اله با ظهور امام زمان یاران او مانند حزب اله آن چنان رعب ووحشتی در دل دشمنان آقا خواهند انداخت که کل جهان بدون هیچ در گیری تسلیم آقا وحکومتش خواهند شد انشا اله
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۰:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۷
منظورشون ؛ همون دروازه های جهنمه ، که قراره صهیونیست ها برن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۲ دی ۱۳۹۷
دروازه آتش شون هم درآتش قهر دلاوران اسلام خاکسترخواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۷:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۷
منتظر دستور جهاد سید علی واسه نابودی اسراییل بی صبرانه.لبیک یا خامنه ای
آخرین اخبار