استاندار اردبیل؛

ایجاد دانشگاه صنعتی در استان اردبیل ضروری است

استاندار اردبیل گفت: ایجاد دانشگاه صنعتی در استان اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت ایجاد دانشگاه صنعتی در استان اردبیل اظهار کرد: در زمینه راه‌اندازی این دانشگاه در استان اردبیل پیگیری‌های لازم را از متولیان این حوزه انجام می‌دهیم چرا که یکی از نیاز‌های استان راه‌اندازی چنین دانشگاهی برای توسعه فعالیت‌های صنعتی محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: تجلیل از مفاخر و چهره‌های بین المللی و ملی استان اردبیل را یکی از رسالت‌ها در استان می‌دانیم و در این راستا تلاش می‌کنیم با شناسایی چنین چهره‌ها و شخصیت‌هایی زمینه برای معرفی و تکریم آن‌ها را فراهم آوریم.
استاندار اردبیل با بیان این نکته که پدیده اعتیاد بخش‌های مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داده و زمینه برای توسعه و گسترش آسیب‌ها و جرائم مختلف را فراهم می‌کند، افزود: برنامه‌ریزی برای پیگیری احداث کمپین نگهداری و بازپروری معتادان در اردبیل انجام شده است.
بهنام جو بیان کرد: با توجه به آسیب‌هایی که اعتیاد به فرد، خانواده و جامعه وارد می‌کند باید تلاش شود نخست راهکار‌های پیشگیرانه از طریق فرهنگ سازی از سوی متولیان فرهنگی در جامعه و در مرحله دوم اقدامات درمانی و بازپروری و افزایش زیرساخت‌ها در این زمینه از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام گیرد.
انتهای پیام/ح

تجلیل از مفاخر و چهره‌های بین المللی و ملی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.