بررسی ایده‌های پیشرفت و اعتلای گردشگری بیستون ۲۰۲۰

مدیر داخلی پایگاه میراث جهانی بیستون از بررسی ایده‌های پیشرفت و اعتلای گردشگری بیستون ۲۰۲۰ و حضور اعضای کارخانه تولید فکر ناصر گلی در این محوطه جهانی خبر داد.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریدساعدی مدیر داخلی این پایگاه جهانی بیستون گفت : در راستای معرفی پتانسیل‌ها آثار تاریخی محوطه جهانی بیستون، در سطح ملی، فراملی، مردم و جذب سرمایه گذار باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی گفت : در این راستا، برای تبادل اطلاعات و همفکری در جهت توسعه گردشگری و جایگاه بیستون در سال ۲۰۲۰ با حضور اعضای گروه فعال تولید فکر ناصر گلی جلسه‌ای در سالن جلسات پایگاه جهانی بیستون برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه در خصوص کمبودها، استفاده از فرصت‌ها و مقابله با تهدید‌ها موضوعات و مسائل مختلف مورد بررسی و نیاز سنجی قرار گرفت.

ساعدی اظهار امیدواری : خروجی این جلسه با ارائه تفکرات و ایده‌های جذاب شاهد اعتلای گردشگری محوطه جهانی بیستون در سال ۲۰۲۰ باشیم.

ناصرگلی مسئول کارخانه تولید فکر نیز در این جلسه اظهار داشت: تاسیس این کارخانه ۳۰ شهریور ۹۷ بوده و قرار است به همت اعضاء درباره آبادانی و آینده کشور تفکر و ایده پردازی شده و جلسات طوفان فکری به درخواست مسئولین امر و یا نیاز سنجی صورت گرفته توسط اعضا در شاخه‌های مختلف برگزار گردد.

گلی در خصوص بیستون ۲۰۲۰ و جایگاه آن در مجامع بین المللی، اظهار داشت: محوطه جهانی بیستون سرمایه این استان و این منطقه است که با طوفان فکری بهترین ایده‌ها و راهکار‌ها در جهت معرفی بیش از پیش آن به جهانیان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نظرات مختلف مورد بررسی قرار گرفت که پس از تصویب منتشر خواهد شد، افزود: بسیار امید داریم با تفکر و مطالعه حال بیستون ۲۰۲۰ بسیار خوب شده باشد.

کارخانه تولید فکر ناصر گلی برای اولین بار در کشور و به همت ناصر گلی یکی از فعالان اجتماعی و رسانه‌ای ایران با حضور تعدادی از فعالان حوزه‌های مختلف و جوانان خلاق و نوآور آغاز بکار کرد .

 

 

انتهای پیام/د

معرفی پتانسیل‌ها آثار تاریخی محوطه جهانی بیستون

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.