رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

شفافیت و انضباط مالی ویژگی مثبت بودجه ۹۸ است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شفافیت و انضباط مالی و همچنین تاکید بر موضوع اشتغال را از ویژگی‌های مثبت و شاخصه‌های مهم لایحه بودجه در سال ۹۸ دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،غلامرضا تاجگردون  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت تقویت معیشت عمومی و تاکید بر عدالت اجتماعی از ویژگی‌ها و شاخص‌های مثبت دیگر در لایحه بودجه سال ۹۸ است.

وی شفافیت، تاکید بر ارتقای نظارت‌های مالی، کاهش و یا حذف بودجه برخی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در بودجه سال آینده را قابل تحسین دانست.

تاجگردون اضافه کرد: بدون شک مجلس و کمیسیون‌های مختلف در این زمینه هم راستا با دولت پیش خواهند رفت و کاهش و یا حذف بودجه برخی سازمان‌ها و هزینه‌های غیرضرور در کشور در این لایحه با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزایش بودجه عمرانی (۶۲ هزار میلیارد تومان) در بودجه سال ۹۸ و نیز تاکید بر مبحث اشتغال به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی در جامعه را از دیگر ویژگی‌های مثبت این لایحه ذکر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس دهم ادامه داد که حدود دو هفته دیگر کار بررسی لایحه بودجه ۹۸ در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران، چهارم دی ماه امسال لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

انتها پیام/غ

تاکید بر ارتقای نظارت های مالی، کاهش و یا حذف بودجه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.