معرفی آثار راه‌یافته به مسابقه یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

آثار راه‌یافته به دو بخش مسابقه ایران و بین‌الملل یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیئت انتخاب اعلام شد.

معرفی آثار راه‌یافته به مسابقه یازدهمین جشنواره پویانمایی تهرانبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، ۵۸۳ فیلم رسیده به بخش مسابقه ایران و ۱۰۰۴ فیلم رسیده به بخش مسابقه بین‌الملل را بازبینی کرد.

بر این اساس، اسامی پویانمایی‌های ایرانیِ راه یافته به بخش مسابقه ایران شامل آثار پویانمایی، دانشجویی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آثار بلند و بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره شامل آثار پویانمایی، دانشجویی و بلند اعلام شد.

هیات انتخاب این دوره از جشنواره، در پایان ۱۲۷ اثر شامل ۹۹ اثر پویانمایی، ۱۶ اثر دانشجویی، ۱۱ اثر دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و یک فیلم بلند راه یافته به بخش مسابقه ایران را معرفی کرد.

در عین حال، از بین همین آثار ایرانی اسامی ۲۷ فیلم پویانمایی، ۶ فیلم دانشجویی و ۱ فیلم بلند و همچنین از بین آثار خارجی نیز اسامی ۱۵۴ اثر شامل ۱۰۶ پویانمایی، ۴۶ اثر دانشجویی و ۲ فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره اعلام شد.

هیات انتخاب این دوره از جشنواره را اسماعیل شرعی، محمد خیراندیش، امید خوش‌نظر، رضا منتظری‌مقدم، مریم خلیل‌زاده، بابک نکویی و علی نوری‌اسکویی تشکیل می‌دهند.

گفتنی است یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار