امام جمعه تربت جام:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای جامعه و نسل‌های آینده تبیین شود/ایران مقتدر باعث آرامش مسلمانان در جهان شده است

امام جمعه تربت جام گفت:دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای جامعه و نسل جوان و‌ نوجوان ترویج و تبیین شود.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای جامعه و نسل‌های آینده تبیین شود/ایران مقتدر باعث آرامش مسلمانان در جهان شده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام محمد جواد طاهری امام جمعه تربت جام در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به فتنه ۸۸گفت: بعد از فتنه ۸۸ فتنه‌های دیگری توسط دشمنان انقلاب بوجود آمد که باید هوشیار بود که فتنه‌های بزرگتری در راه است.

وی تصریح کرد: فتنه داعش جان صد‌ها هزار مسلمان توسط خود مسلمانان را گرفت و‌ از این فتنه‌ها خواهد آمد و باید درس عبرت بگیریم.

امام جمعه تربت جام با اشاره به فرارسیدن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد:دهه فجر انقلاب اسلامی در پیش است و همه باید دستاور‌دهای ۴۰ سال پختگی انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کنند.

طاهری افزود: ایران مقتدر موجب شده مسلمانان در جهان احساس آرامش کنند واین وحدت و آرامش که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده همه باید حفظ و حراست کنیم.

وی تصریح کرد: روحیه استکبار ستیزی، استقلال وآزادی، عمومی شدن آموزش عالی و عمومی، دفاع قهرمانه، خودکفایی، تشکیل نهاد‌های انقلابی، تجدید حیات اسلام و وحدت مسلمانان از جمله دستاوردهای انقلاب است.

همه باید دستاوردهای نظام را ترویج کنند

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام هم با تاکید بر ترویج و تبیین دستاورد‌های انقلاب به جامعه و نسل جوان و نوجوان گفت: مدیران و‌ همه نخبگان تکلیف دارند در این شرایط حساس با هوشمندی و هوشیاری دستاورد‌های نظام را برای همگان در حوزه‌های مختلف ترویج و تبیین کند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بر این باوردندکه مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب کم رنگ حضور پیدا می‌کند این خواب استکبار جهانی مثل همیشه تحقق نخواهد یافت و مردم پرشورتر از گذشته در جشن‌ها و راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت خواهند کرد.

فرماندار تربت جام گفت:مهمترین راهبرد انقلاب اسلامی استقلال خواهی، قطع هر گونه وابستگی از جهان، حاکمیت اسلام بر جامعه، رواج احکام الهی و توجه به ارزش‌های انقلاب و اسلام بود.

حمیدی افزود: آزادی خواهی، عدالت و رفع تبعیض، احیای کرامت انسانی، ترسیم مسایل فرهنگی و اجتماعی، ابجاد حکومت مردمی و مستقل، تحکیم باور‌ها و ارزش‌ها، تقویت برتری نظامی و دفاعی، حفظ شور و نشاط انقلابی و شادابی جامعه، صیانت از حقوق انقلاب، صمیمیت، تعاون و وحدت کلمه و مردم سالاری از چشم انداز و راهبرد در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد:حفظ وحدت کلمه ما را پیروز کرد و الان بیش از هر زمانی جامعه بیشتر به آن نیاز دارد.
 
فرماندار تربت جام گفت:دهه فجر امسال به مراتب باشکوه تر از سنوات گذشته با شرکت پررنگ و گسترده مردم و مسئولان برگزارمی شود.

انتهای پیام//ز.ج
برچسب ها: انقلاب اسلامی ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.