عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

مردم نشان دادندپایبند به ارزش های ایران اسلامی هستند

حجت الاسلام دیرباز گفت:به‌منظور براندازی نظام،توطئه‌ای ازسوی دشمنان بودکه باتدبیررهبرانقلاب وملت انقلابی برطرف شد و مردم نشان دادندپایبندبه ارزش‌های ایران اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: مردم آگاه و وفادار، عامل حفظ نظام انقلاب اسلامی هستند، این مردم با بصیرت همواره در دفاع از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و نظام انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مدعیان تقلب در انتخابات ۸۸ بدون توجه به قانون خواستار پیگیری ادعایشان بودند، عده‌ای که تصور کردند آمار انتخاباتی دچار اشتباه و تقلب شده است، بدون اینکه از راه قانونی پیگیر خواسته‌شان شوند، به خیابان‌ها ریختند و علیه نظام شعار دادند.

وی اضافه کرد: مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب سبب اتمام فتنه در سال ۸۸ شد، اقدامات فتنه‌گران در سال ۸۸ به‌منظور براندازی نظام و توطئه‌ای از سوی دشمنان بود که باتدبیر و درایت رهبر انقلاب و ملت مومن و انقلابی برطرف شد و مردم نشان دادند همچنان پایبند به حکومت و ارزش‌های ایران اسلامی هستند.

رئیس دانشگاه قم با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بیشترین نقش را در خنثی‌سازی فتنه سال ۸۸ داشتند،یادآورشد: نماینده تشکل‌های معترض از تقلب در این سال سخن گفتند و مردم را در رویارویی با نظام تحریک می‌کردند، اما با درایت رهبر فقید انقلاب، مردم آگاه و با بصیرت قیام ۹ دی را علیه این جریانات رقم زدند.

انتهای پیام/ح

سران فتنه توطئه دشمنان برای براندازی نظام را دنبال می‌کردند

برچسب ها: سرویس سیاسی ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار