دستگیری قاتل همکار در اراک

قاتل همکار بازنشسته در عملیات پلیس شهرستان اراک دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که به علت خصومت‌های قبلی در یک درگیری همکار بازنشسته اش را در یکی از روستا‌های اراک به قتل رسانده بود، در عملیات پلیس شهرستان اراک دستگیر شد.

سرهنگ حسینی افزود: در تاریخ ۲۸ آذر ماه امسال گزارشی از درگیری منجر به جرح در یکی از روستا‌های شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۷ سنجان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران انتظامی، مشخص شد که ۲ فرد مسن از اهالی روستا با یک دیگر درگیر شده و یکی از آن‌ها با ضربات یک شی نوک تیز، دیگری را مجروح می‌کند که بلافاصله فرد مجروح به واحد درمانی انتقال و فرد ضارب نیز از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با وجود تلاش‌های انجام شده از سوی کادر پزشکی با توجه به جراحات وارده، فرد مضروب بعد از حدود ۵ روز در بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، فرد قاتل در تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی گفت: فرد دستگیر شده در اعترافات خود اذعان داشت که با مقتول همکار بوده اند و بعد از بازنشستگی به علت اختلافات قدیمی با یکدیگر درگیر می‌شوند و این درگیری منجر به مجروح شدن و سپس فوت همکار بازنشسته اش می‌شود.

انتهای پیام / ج

دستگیری قاتل در عملیات پلیس شهرستان اراک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.