مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل؛

راه ارتباطی ۱۴۰ روستای استان اردبیل بازگشایی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۱۴۰ روستای استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود به همت راهداران پرتلاش تا پایان امشب بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی روستا‌های شهرستان سرعین با بیان اینکه همزمان با بارش برف تمامی راهداران در محور‌های برفگیر مستقر و عملیات برفروبی را بصورت شبانه روزی انجام می‌دهند افزود: در هیچ یک از راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل حتی برای لحظه‌ای مسدودی نداشتیم و همه راه‌های استان باز و تردد در آن‌ها روان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در کنار راه‌های اصلی براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، راه ۳۳۰ روستای استان مسدود اعلام شده بود اظهار کرد:خوشبختانه به محض متوقف شدن بارش‌ها راهداران به مناطق روستایی اعزام و با نمک پاشی وبرفروبی بموقع مسیر این روستا‌ها را بازگشایی کردند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد:از ۳۳۰ روستای موجود تنها مسیر ۱۴۰ روستا مسدود مانده بود که راهداران از صبح امروز در حال بازگشایی راه این روستا‌ها هستند و تاپایان امشب همه راه‌های روستایی استان بازگشایی می‌شوند.

عضو شورای ترافیک استان از امداد رسانی راهداران به بیش از ۲۰۰ خودروی در راه مانده در جاده‌ها خبر داد و گفت:راه روستا‌هایی که در مسیر صعب العبور و کوهستانی قراردارند نیز تا فردا صبح بازگشایی خواهدشد.

رئیس کمیته اجرایی ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت:هم اکنون ۱۲۰ اکیپ راهداری با ۴۵۸ نیروی انسانی و ۲۵۱ دستگاه ماشین آلات در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده خدمات رسانی به مردم هستند تا هیچگونه مشکلی در محور‌های مواصلاتی نداشته باشند.

علی رحمتی از مردم و مسافران خواست قبل ازسفرجهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت را‌های استان تماس گرفته و با همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی سفری ایمن داشته باشند.


انتهای پیام/ح

امدادرسانی به 200 خودروی در راه مانده در اردبیل

برچسب ها: برف وکولاک ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.