عنوان Death Stranding در چه تاریخی منتشر می‌شود؟

هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور دنیای بازی از انتشار بازی جدید خود در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

عنوان Death Stranding در چه تاریخی منتشر می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا دو سال است که همه علاقمندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای جواب این سؤال را می‌خواهند: «بازی Death Stranding چه زمانی عرضه می‌شود؟» ساخت این بازی توسط کارگردان آن و مشهور دنیای بازی‌های رایانه‌ای، هیدئو کوجیما اعلام شد و تیزرها و گیم‌پلی‌هایی هم از آن در مراسم‌های مختلف رونمایی شد ولی هنوز تاریخی برای عرضه آن اعلام نشده است. البته این بازی قرار است به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود.

 مشخص است که این بازی  در مرحله توسعه رو به پیشرفت است و به زودی صداگذاری ژاپنی هم روی آن گذاشته خواهد شد و حالا کارگردان، کوجیما اعلام کرده است که احتمال دارد این بازی مورد انتظار و باکیفیت در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

در مجله‌ای معروف در حوزه بازی‌های رایانه‌ای که به صورت خیلی جدی در این زمینه کار می‌کند و به نام Famitsu مشهور است، نوشته شده است که کوجیما در یک پیام کوتاه امکان دارد سال عرضه بازی مورد انتظار خود را اعلام کرده باشد. کوجیما در این پیام خود نوشته است: «آیا ۲۰۱۹ سال نهنگ خواهد بود؟ منتظر Death Stranding باشید.»

نهنگ‌ها تصاویری هستند که در صحنه‌های مختلف بازی Death Stranding دیده شده‌اند که در اولین تریلری که از این بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر شده، دیده می‌شود این نهنگ‌های به گل نشسته هستند که عمده صحنه‌های این بازی را تشکیل می‌دهند. مانند همیشه، این پیام کوجیما هم پرده از اسرار این بازی برنداشته است اما جالب به نظر می‌رسد. پیش از این پیام، نورمن ریدوس که شخصیت اصلی این بازی مورد انتظار است، به رسانه‌ها اعلام کرده است که Death Stranding احتمالا در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  سریال The Witcher پیش از آغاز پخش با اقبال خوبی مواجه شد


انتهای پیام/

Death Stranding در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار