روایت اینستاگرامی محسن رضایی از شخصیت آیت‌اللّه هاشمی شاهرودی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، در اینستاگرام خود از شخصیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت.

روایت اینستاگرامی محسن رضایی از شخصیت آیت‌اللّه هاشمی شاهرودیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بامداد روز گذشته که خبر ارتحال عالم ربانی، مجاهد و مرجع عالی‌مقام، حضرت آیت‌الله العظمی حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه‌ها پیچید، واکنش شخصیت‌ها و چهر‌های سیاسی را به دنبال داشت. در پی این خبر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ضمن انتشار تصاویر خود در کنار آیت‌اللّه هاشمی شاهرودی مطلبی را در اینستاگرام از سفر عتبات عالیات خود با این عالم ربانی منتشر کرد.

محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت:

فقیه مجاهد و عالم روشن ضمیر، آیت الله هاشمی شاهرودی به ملکوت اعلی پیوستند.

با وجود مدت کوتاهی که ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده داشتند، در ساماندهی و گشودن افق‌های نو در مجمع بسیار موثر بودند.

در اوائل حضور ایشان در مجمع با هم به زیارت عتبات عالیات رفتیم. با آن‌که از ابتدای انقلاب ایشان را می‌شناختم، در این سفر با شخصیت علمی و معنوی ایشان بیشتر آشنا شدم.

سال اول جنگ با آقای نوری مالکی به اهواز آمده بودند تا با مجاهدین عراقی درمقابل تجاوز ارتش بعثی عراق، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک کنند.‌ آیت الله هاشمی‌شاهرودی از آن هنگام تا آخرین لحظات عمر از خدمت به انقلاب و ارزش‌های آن فروگذار نکردند.

روایت اینستاگرامی محسن رضایی

روایت اینستاگرامی محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۰۱:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۷
سلام افرین بر ادب و شخصیت سر لشگر محسن خان رضایی در کنار آیت الله شاهرودی انشاالله روحش با جدش امام حسین ع قرین گرد واقعا نور از رخسارش می بارید امام مظلومیت در چهره این فرزند زهرای اطهر س موج میزد افسوس ما دم آخر قدر هم را ندانیم سفر به سلامت فرزند حضرت علی علیه السلام درود و سلام خدا برشما و جدتان
آخرین اخبار