انهدام باند سرقت ویلا‌های خالی از سکنه در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از انهدام باند سرقت ویلاها‌های خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبدالله متتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ منتظری، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به سرقت از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان می‌کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بودند در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان‌های چالوس و نوشهر به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

منتظری با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: تلاش برای کشف اموال مسروقه و دستگیری مالخران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی چالوس در خاتمه از شهروندان خواست برای حفظ و استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و اجتماعی را با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام/ک


دستگیری سارقان منازل خالی از سکنه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.