در تهران؛

گردهمایی کمیته اقشار ۲۲ گانه جبهه مردمی برگزار شد

اولین گردهمایی کمیته اقشار ۲۲ گانه جبهه مردمی سراسر کشور ۲۹ آذرماه ۹۷ در تهران برگزار شد

گرد هم آیی کمیته اقشار ۲۲ گانه جبهه مردمیبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین گردهمایی کمیته اقشار ۲۲ گانه جبهه مردمی سراسر کشور در تهران با هدف سرعت بخشیدن به سازماندهی اقشار اجتماعی در سطح ملی و استانی برگزار شد.

در این گردهمایی ابتدا گزارشی از موفقیت استان‌ها در این ارتباط داده شد و پس از آن رئیس کمیته اقشار جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در خصوص ماموریت جبهه مردمی برای تحقق وحدت و انسجام نیرو‌های ارزشی، انقلابی و اصولگرا در عرصه‌های سیاسی و انتخابات مطالبی را طرح کردند و تجدید ساختاری که پس از آسیب شناسی انتخابات ۹۶ صورت گرفته است را توضیح داده و اشاره کر که با سازماندهی اقشار می‌توان مطالبات اجتماعی را بیش از گذشته احصاء کرد و برای آینده و پیش برد اهداف انقلاب کادرسازی شد و در این زمینه نقش جوانان مستعد و انقلابی را پررنگ دید.

در این نشست هریک از روسای کمیته‌های استان‌ها در رابطه با مکانیزم‌های وحدت و همگرائی نیرو‌های انقلاب در استان مربوطه توضیح دادند و موانع پیش روی را بیان کردند و اینکه نیرو‌های ارزشی و اصولگرا می‌بایستی با یک برند و نام وارد رقابت‌های سیاسی انتخاباتی شوند و این که همواره دغدغه عدم قوت گرفتن جریان سیاسی غرب گرا را داشته باشند.

در ادامه دبیران ملی کانون‌های ۲۲ گانه اقشار ضمن اعلام برنامه‌های آتی خود، نسبت به تشکیل انجمن‌های قشر مربوطه در شهرستان‌ها خواهند داشت تا از طریق بدنه جبهه مردمی شکل یافته و با برگزاری نشست‌های تخصصی در سطح ملی و استانی به مهمترین مسائل مبتلا به کشور پرداخته شود.

در خاتمه تاکید شد تا در مراکز استان‌ها با برگزاری همایش اقشار در ایام دهه مبارک فجر، دستاورد‌های گران سنگ چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی بازگو شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار