واژگونی مرگبار کامیون در جاده عباس آباد

واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده در جاده عباس آباد به کلاردشت ۲ کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در جاده عباس آباد به کلاردشت خبر داد و گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در این محور بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی عباس آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در رودخانه حاشیه محور به وقوع پیوست، ۲ سرنشین این خودرو در دم جان باختند.

سرهنگ باقری گفت: جسد کشته شدگان این حادثه با کمک عوامل امدادی به سردخانه منتقل شد و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: کم‌توجهی به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله ناهنجار‌هایی است که به صورت روزمره در سطح خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، جاده‌ها و محور‌های شهری و بین شهری مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی و فرهنگ ملی رعایت قوانین و مقررات رانندگی است، افزود: یکی از راه‌های مؤثر در کاهش حوادث رانندگی تقویت فرهنگ ترافیک و توجه به عوامل بازدارندگی است.

سرهنگ باقری گفت: عوامل جاده‌ای، خودرویی و انسانی را از جمله عوامل موثر در تصادفات رانندگی برشمرد و گفت: عدم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خستگی بیش از حد یا خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت‌های غیر مجاز منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار است.

وی با اشاره به اینکه تفاوت زمان در رانندگی شتاب زده و رانندگی با سرعت مطمئن، بیش از چند دقیقه نیست به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز از رانندگی به مدت طولانی و در حالت خستگی خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

۲ کشته در واژگونی یک دستگاه کامیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار