ذوالنوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارش ۶ ماهه نظارت بر اجرای برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: گزارش ۶ ماهه نظارت بر برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده و منتظریم تا در دستور کار قرار بگیرد.

گزارش ۶ ماهه نظارت بر اجرای برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده استحجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه گزارش ۶ ماهه نظارت بر اجرای برجام به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است، گفت: مدت‌هاست این گزارش به هیئت رئیسه تحویل داده شده، اما منتظریم و فشار می‌آوریم تا هرچه سریعتر در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه گزارش ۳ ماهه اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کرده و ما منتظریم تا گزارش سه ماهه دوم به دست ما برسد تا گزارش ۶ ماهه بعدی را تدوین کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه روند اجرای برجام در گزارش ۶ ماهه خود به چه نحو دیده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به خروج آمریکا از برجام، روند مثبتی در بحث روابط مختلف بخش‌های کشوری با دنیا نداشته‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: اینکه خروج آمریکا از برجام در کار هسته‌ای قبل از خروج این کشور تأثیر گذاشته باشد، باید گفت: خیر تأثیری نگذاشته است و سازمان انرژی اتمی کار خود را مانند قبل انجام داده و می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار