سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

هرگونه دخالت فرآیند صلح در یمن را تشدید می‌کند/ایران به دنبال حل موضوع یمن از طریق گفت و گوی‌های سیاسی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرگونه دخالت بیگانگان فرآیند صلح در یمن را تشدید می‌کند و ایران همواره به دنبال حل موضوع یمن از طریق گفت و گوی‌های سیاسی و مشارکت مردم یمن بوده  است.


هرگونه دخالت فرآیند صلح در یمن را تشدید می‌کند/ایران به دنبال حل موضوع یمن از طریق گفت و گوی‌های سیاسی استبه گزارش خبرنگار اعزامی حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلامی در حاشیه دوازدهمین مرحله همایش پیامبر اعظم (ص) در جمع خبرنگاران گفت: هرگونه دخالت فرآیند صلح در یمن را تشدید می‌کند و ایران همواره به دنبال حل موضوع یمن از طریق گفت و گوی‌های سیاسی و مشارکت مردم یمن است.

وی با اشاره به دخالت‌های بیگانگان در امور یمن اظهار کرد: حضور بیگانگان در یمن فقط به شعله ور شدن جنگ کمک می‌کند. آن‌ها با سیاست هایشان ناامنی را توسعه می‌دهند و با اقداماتشان پل تسلیحاتی ایجاد کرده اند و قطعا با این روند نمی‌توانند امنیت منطقه را تامین کنند.

وی افزود: دشمنان احساس می‌کنند که منافعشان در به آتش کشیدن منطقه است و همواره با سیاست خطرناک ارسال سلاح به منطقه این جغرافیا را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان ما را تهدید می‌کنند و در همان حال از ما می‌خواهند که از قدرت دفاعی خود بکاهیم که این منطقی نیست.

وی با بیان اینکه همواره قدرت بر اساس تهدید شکل می‌گیرد، تصریح کرد: ما اگر تهدید شویم قدرت خواهیم ساخت و این دیوانگی است وقتی همواره تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم و در اختیار دشمن قرار دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: قطعا تجربیات ناشی از نبرد با تکفیری‌ها به ویژه در نیروی زمینی سپاه اثرات ویژه‌ای در پیشرفت و عملکرد نیرو‌های ما داشته است و باعث شده که نیرو‌ها از یک میدان تاکتیکی خلاقانه برخوردار شوند. همچنین دکترین دفاعی خود را بر اساس تغییر شکل جنگ‌ها از لحاظ فنی و عملیاتی تغییر شکل دادیم.

وی برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی دانست و افزود: در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها در حال تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار