قاسمی:

اقدام دولت آلبانی غیر قابل قبول و محکوم است/ سناریوسازان این بار کشور آلبانی را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار دادند

قاسمی: اقدام دولت آلبانی غیر قابل قبول و محکوم است / سناریوهای آمریکایی - اسرائیلی برای تخریب روابط اروپا و ایرانبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیر قابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی و با همکاری برخی گروه‌های تروریستی ضد ایرانی و با بیان ادعا‌های واهی و نادرست تدوین و در جهت تخریب و تحت تاثیر قرار دادن روابط ایران و اروپا اجرا شده است.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: این رفتار دولت آلبانی که هیچ توجیه و پایه و اساس منطقی ندارد تماما بر بنیان اطلاعات ساختگی و غلط برخی سرویس‌های امنیتی و اقدامی محکوم و غیر قابل قبول تلقی می‌شود. جای تاسف دارد که این بار سناریوسازان ضد ایرانی کشور آلبانی را که همواره از روابط خوبی با ایران برخوردار بوده است؛ قربانی نقشه‌های شوم خود قرار داده اند.

قاسمی تصریح کرد: ما این اقدام نابخردانه تحمیلی بر این کشور را در ادامه همان خط تخریب و اخلال در روابط خارجی ایران، بویژه با اروپا و نیز با هدف ایران آزاری و ایران هراسی می‌دانیم که توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها همواره دنبال می‌شود.  ذوق زدگی کودکانه و از سر ناشیگری و ورود عجولانه به اعلام موضع گیری و بیان شادمانی ابلهانه برخی مقامات آمریکایی بویژه وزیر خارجه آن کشور از این اقدام گواهی بر این تلاش‌های مذبوحانه افراد غیر حرفه‌ای و مزد بگیر گروه‌های تروریستی طی سالیان اخیر است.

قاسمی در پایان افزود: در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم با جدی‌تر شدن همکاری‌های ایران و اروپا برای بی اثر کردن تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، طراحی سناریو‌های تخریب روابط ایران و اروپا بیشتر شده است که البته با هوشیاری، درایت و کیاست طرفین قطعا ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، قاسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
راهش اینه که صبور باشیم و سعی کنیم ارتباط مون رو با دنیا حفظ کنیم ولی در پشت صحنه به فکر قوی کردن نیروی کار داخلی باشیم و محصولات را خودمان تولید کنیم .البته یکم هم اجازه بدیم مردم مون شاد باشن .مرسی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
هی دادو بیداد کردم که تکلیف تون با دولت آلبانی یکسره کنید . آنچه هرگز به جایی نرسد فریاد است .
Germany
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
بمونید تا کشورهای اروپایی ها یکی یکی دیپلماتهامون رو اخراج کنند بعد شما بگید می خوان برقراری روابط ایران و اروپا را به هم بزنن. آلبانی و بلژیک و... اروپا نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
بخدا داریم به کجا میریم.....
دوتا کشور فسقلی به درد نخورد داره زور میگه.....
کم کم دارم نگران میشم.....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۳۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
من موندم تا این ساعت چرا سفیر آلبانی هنوز تو ایران هست. باید الان آقای سفیر رو بندازن بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
آلبانی اصلا کجای نقشه هست که برای ما زبان دراورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اینا اثرات برجامیست که میخاست عزت رو به پاسپورت ایرانی برگردونه و متولیان اروپایی قراره پایبند بهش باشن دولت هم که باید برای حفظ جنازه برجام سکوت کنه مردم هم که ارزشی برای دولتمردان ندارند ضمنا کار به جایی رسیده ته مونده های کشورهای تیکه پاره اروپایی برای ایرانیها قد علم کردند متاسفم
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
فقط از خدا بخواهیم خودش صورت دشمنان را رسوا کند و بس
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اون از گرجستان،اينم از الباني،صربستان هم كه دوباره ويزاش رو راه انداخت؛
باز هم خوبه كه امريكا منزوي شده...
Iran (Islamic Republic of)
علیم
۲۱:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
چرا دیپلمات آلبانی از ایران اخراج نمی شن تا درس عبرت بشه 4 تا بجای 2تا
Germany
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اینا میگن به خاطره این که داره رابطمون با اروپا خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۶:۵۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
آلبانی هم آلت دست آمریکا ورژیم کودک کش اسرائیله.
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz iran
۱۶:۴۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
به جرأت حاضرم قسم بخورم که ایندفعه دیگه اخراج این دو دیپلمات ایرانی ، به دستور مستقیم دولت مردان جنایتکار آمریکا و رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل بوده و در کنارش به سفارش منافقین خائن و مواجب بگیر رژیم لعین سعودی بوده .
آخرین اخبار