ایجاد بیش از چهار هزارشغل برای مدد جویان کمیته امداد خراسان رضوی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی شده ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ شغل برای مدد جویان بوده که تاکنون بیش از چهار هزار مورد آن ایجادشده است.

ایجاد بیش از چهار هزارشغل برای مدد جویان کمیته امداد خراسان رضوی/برگزاری نمایشگاه خورشید هشتم با مشارکت حج و زیارت استان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حسین کرابی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اکنون ۴۴ هزار طرح اشتغال تحت نظارت کمیته امداد وجود دارد که اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای اشتغال توسط این نهاد در سال جاری ۲۷۶ میلیارد تومان برآورد شده است و ۴۵ میلیارد تومان این رقم منابع داخلی کمیته امداد و باقی آن از محل بانک‌های عامل است.

وی افزود: اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی ۱۲۶ میلیارد تومان برآورد شده بود که اکنون فقط پنج درصد آن ابلاغ و پرداخت‌شده است و برای تخصیص کامل آن نیاز به همراهی هرچه بیشتر مسئولان مربوطه هستیم.

کرابی در ادامه به فروش و عرضه محصولات مددجویی به‌صورت نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد درگذشته با همکاری شهرداری، بسیج و حج و زیارت در مشهد دو نمایشگاه که در ایام ماه رمضان و حج برپا کرد و نمایشگاه خورشید هشتم به مناسبت شب یلدا برپاشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نمایشگاه خورشید هشتم با مشارکت کمیته امداد و بسیج در مشهد مقدس راه‌اندازی و دارای ۳۰ غرفه که مربوط به مجریان طرح‌های خودکفایی این نهاد به مناسبت شب یلدا است.

وی تصریح کرد: پوشاک، غذا‌های سنتی، گل و گیاه، خشکبار، عسل، ظروف مسی و سنگی، ترمه، عروسک، زیورآلات، تولیدات چرمی، شیرینی‌ها و عرقیات گیاهی ازجمله این غرفه‌هاست.

کرابی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به خریداران بسیجی ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود افزود: این نمایشگاه در بلوار معلم، بین معلم ۶۸- ۷۰ روبروی پارک گل‌ها واقع‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.
 

انتهای پیام//ا. آ
 


تخصیص پنج درصد ار اعتبارات اشتغال زایی روستایی کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.