نیرو‌های پیمانکاری با قرارداد قانونی در منطقه ویژه پارس اخراج نشده‌اند

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی انتشار خبری مبنی بر تعدیل و اخراج کارگران در این سازمان در رسانه‌های استان بوشهر، توضیحاتی ارائه کرد.

نیرو‌های پیمانکاری با قرارداد قانونی در منطقه ویژه پارس اخراج نشده‌اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد: پیرو درج تصویر و نوشته‌ای با عنوان «طومار اعتراضی ۳۵۰ نفر نیروی بومی پارس جنوبی که با تغییر مدیریت جدید اخراج شدند» در رسانه‌های استان بوشهر، به استحضار می‌رساند، هیچ یک از نیرو‌های پیمانکاری که طبق قرارداد‌های قانونی در این سازمان فعال هستند اخراج یا تعدیل نشده‌اند، بنابراین ادعای مطرح شده در این طومار که فاقد هرگونه امضا یا مشخصات هیچکدام از ٣٥٠ نفر عنوان شده است، از اساس تکذیب می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، در مدت زمان حضور سیدپیروز موسوی در کسوت مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از آبان‌ماه ۹۷ تاکنون سه ابلاغیه درباره تامین کامل حقوق و بیمه کارکنان و کارگران صادر شده که نتیجه این اقدام‌ها روزآمد کردن معوقات نیرو‌های کاری و کارگری تا میزان ۹۰ درصد بوده است و این رقم به‌زودی به‌طور ١٠٠ درصد محقق خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکیده شده است، درباره ادعای حذف سهمیه‌ها، قابل ذکر است که همه نیرو‌های پیمانکاری طبق شرح کار‌های موجود در پیمان‌ها و قرارداد‌ها از خدمات این سازمان کمافی السابق بهره‌مند و همچنان در حال استفاده هستند.

در پایان اطلاعیه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آمده است سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از صنعت نفت بر انجام ماموریت‌های خود که تامین منافع ملی و رونق اقتصادی کشور را در پی دارد متمرکز است و انتظار است رسانه‌ها در شرایط حساس کنونی که هجمه‌ها و تهدید‌ها علیه دشمنان این سرزمین به اوج رسیده به منظور حفظ روحیه امید و نشاط در جامعه و مردم عزیز کشور، فضا را برای رشد و تعالی سازنده و همه‌جانبه مهیا کرده و وزارت نفت را در این جنگ سخت اقتصادی همراهی کنند.

انتهای پیام/ک

توضیح سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درباره انتشار خبر اخراج کارگران

برچسب ها: نیرو ، اشتغال ، پارس جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید اذربخش
۲۱:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
برادر عزیز همه ما مدرک دانشگاهی داریم و زن بچه داریم و غیره قانونی نرفتیم سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
لطفا به داد ما کارگرای خدماتی بیمارستان امام خمینی استان بوشهرشهرستان کنگان برسید باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستیم ولی متاسفانه بدون قراردادومزایای قانون کار هستیم حقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنیم