سرلشکر صفوی:

اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است/ امید داریم چندسال آینده شر آمریکا و رژیم‌های ظالم از منطقه کنده شود/ بولتون حقوق بگیر منافقین برای سخنرانی علیه ایران بود

اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است/ امید داریم تا چندسال آینده شر آمریکا و رژیم‌های ظالم از منطقه کنده شود/ جان بولتون حقوق بگیر منافقین برای سخنرانی علیه ایران بوددستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است و باید با آن کنار بیاید و امتیاز بدهد.


به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره گویی دفاع مقدس و آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی خاطره گویی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توجه به ایجاد نهضت خاطره گویی، گفت: رهبری هدف از این نهضت را ساختن جوانان برشمردند و ما نیز برای این سازوکار جدید ابتدا منشوری تهیه کردیم و برای اجرای این منشور ٢٥ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس ارتش و سپاه را دعوت به همکاری شد.

صفوی افزود: جامعه هدف ما در وهله اول نیروهای کادر و وظیفه نیروهای مسلح است چراکه سالیانه ٤٠٠ هزار نفر از جوانان در قالب خدمت سربازی وارد نیروهای مسلح می شوند.

وی ادامه داد: حقیقت جنگ آنقدر روشن است که نیازی به غلو و بزرگ نمایی ندارد و هدف ما نیز استفاده از زبان صادقانه و عمل مخلصانه در این راه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: در طول جنگ به صورت داوطلبانه ٢ میلیون بسیجی شرکت کردند و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه نیز جمعیتی حدود ٥٠٠ هزار نفر داشتند. پشت این جمعیت رزمنده نیز ٣٦ میلیون جمعیت کشور حضور داشت که عمق دفاع ما را به جامعه کشانده بود.

صفوی گفت: با انسجام و وحدت داخلی اعم از قوای سه گانه و مردم زیر پرچم رهبری توانستیم به پیروزی برسیم، با استفاده از همان رموز در جنگ اقتصادی و جنگ روانی نیز می توانیم در این مبارزه پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ دفاع مقدس می توانیم در جنگ فرهنگی پیروز شویم. راهبرد دشمنان تاثیر بر اندیشه و باورمندی جوانان کشور ماست.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: نمی توانیم جلوی ماهواره، شبکه های مجازی و شبکه ارتباط جهانی را بگیریم، اما می توانیم از همین شبکه ها و علم و فناوری به نفع ارزش های ملی و اسلامی مان استفاده کنیم.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: چهل سال قبل کسی فکر نمی کرد رژیم صهیونیستی به این درماندگی بیفتد و مکتب مقاومت برخاسته از انقلاب اسلامی ایران به فلسطین برود و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان را به وجود بیاورد. این روح مقاومت به سوریه، عراق و یمن نیز رفت.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی یک قدرت معنوی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی در منطقه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است و باید با آن کنار بیاید و به آن امتیاز بدهد؛ اما رئیس جمهور جدید آمریکا با تحریک صهیونیست ها نفهمید.

صفوی ادامه داد: جان بولتون حقوق بگیر منافقین در آمریکا بود و منافقین به او پول می دادند تا علیه ایران در آمریکا سخنرانی کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا چندسال آینده شر آمریکا و رژیم های ظالم از منطقه کنده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرلشکر ، صفوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار