کریمی قدوسی در تذکر شفاهی:

فعالیت‌های نمایندگان باید حول محور وحدت ملی و رفع مشکلات اقتصادی باشد

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: فعالیت‌های ما باید متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات مردم در حوزه معیشت و اقتصاد باشد.

فعالیت‌های نمایندگان باید حول محور وحدت ملی و رفع مشکلات اقتصادی باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز‌(چهارشنبه 28 آذر ماه) در تذکر ماده 75 اظهار کرد: روز یکشنبه هفته جاری 2 نفر از نمایندگان مجلس نسبت به نظرات من موضع منفی گرفتند و صحبت‌های بنده را وارونه جلوه دادند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند اگر من حرف‌هایم را از اسلام کنار بگذارم همین مردم می‌ریزند و من را از بین می‌برند، مردم شخص پرست نیستند بلکه اسلام را می‌خواهند.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: فعالیت‌های ما باید متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات ملت در حوزه معیشت و اقتصاد باشد لذا محور صحبت‌های بنده مربوط به فتنه 88 و وظیفه ما در این زمینه بوده است.

نماینده مردم مشهد و کلات گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فرمودند که برخی نادانسته وارد فتنه شدند و نفهمیدند که این امر یک براندازی است.

وی ادامه داد: وقتی می‌گویم مجلس در رأس امور است یعنی قانون اساسی، یعنی دفاع از استقلال و حمایت از مردم و شهدا و امام و رهبری که در مقابل دشمن و فتنه ایستاده‌اند.

کریمی‌قدوسی بیان کرد: بالای سر ما در مجلس عکس 54 شهید نماینده وجود دارد که این امر به این معناست که مجالس ما برای مردم هزینه داده و این بیشترین شهید را در بین مقامات ارشد داشته که البته در بین مقامات ارشد نیز استثنائات وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار