تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در بوشهر

ناوسالار یکم پاسدار سید اسدالله هاشمی رزمنده و جانباز دفاع مقدس اهل بخش بردخون شهرستان دیر پس از تحمل سال‌ها رنج حاصل از جراحت به دیدار معبود شتافت.

تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیکر ناوسالار یکم پاسدار سید اسدالله هاشمی امروز به فرودگاه بوشهر منتقل شد و پس از تشییع بر دستان مردم و مسئولان برای خاکسپاری به بخش بردخون از توابع شهرستان دیر انتقال یافت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این جانباز دفاع مقدس عصر امروز از بُردخون تا گلزار شهدای روستای آبکُش برگزار می‌شود.

سید اسدالله هاشمی در ۵۳ ماه حضورش در جبهه‌های نبرد، در عملیات‌های والفجر ۸، خیبر، کربلای ۴ و جزیره مجنون شرکت داشت و فرماندهی پشتیبان ناوتیپ ۱۴ کوثر، فرماندهی آماد و پشتیبانی تیپ ۲۱۴ امیرالمومنین و فرماندهی پشتیبانی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از جمله فعالیت‌های او در دوران خدمتش به شمار می‌رود.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی به این مناسبت نوشت: برادر معزز سید اسدالله هاشمی با تلاش مستمر و شبانه روزی در خدمت رسانی و انجام مسئولیت‌های مختلف با جدیت کوشید. وی با دلی آکنده از محبت اهل بیت (ع) دعوت حق را لبیک گفت و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

انتهای پیام/ک

پیکر جانباز دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد

برچسب ها: تشییع ، جانباز ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.