معاون عمرانی استاندار ؛

برخورد به موقع با تخلفات در ساخت و ساز‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : باید با تخلفات در ساخت و ساز‌ها برخورد جدی و به موقع صورت بگیرد .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : همت و تلاش سازمان نظام مهندسی باعث شد نیازی به آوردن نیرو از خارج از استان نداشته باشیم و اکثرکسانیکه در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند از خانواده ۱۴هزار نفری سازمان نظام مهندسی هستند.

وی با اشاره به برنامه ساخت ۳۰۰۰واحد مسکونی برای مستاجرین آسیب دیده در زلزله و اختصاص هفتصد میلیارداعتبارات بازسازی را فرصت خوبی برای اشتغال اعضای سازمان نظام مهندسی دانست و گفت:این موضوع باید برنامه ریزی و ساماندهی شود و از ظرفیت مهندسین استان استفاده شود چرا که می‌توان بیش از ۶هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

وی اجرای طرح باز آفرینی شهری و ساخت مسکن امید را فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال برای مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی دانست و افزود:اجرای این طرح فرصت خوبی برای بکارگیری مهندسین و بخش خصوصی است.

وی این طرح را از طرح‌های مهم دولت دانست و گفت:برای کسانیکه در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند تسهیلات خوبی در نظر گرفته می‌شود.

سالاری در بخش دیگری از سخنانش گفت:انتظاری که از مجموعه سازمان نظام مهندسی وجود دارد برخورد جدی و به موقع با تخلفات ساختمانی است.

وی افزود:برخورد زمانی موثراست که به موقع باشد در این صورت دیگر شاهد حوادثی، چون تخریب بیمارستان اسلام آباد و... نخواهیم بود .

 

 

انتهای پیام/د

همت و تلاش سازمان نظام مهندسی باعث شد نیازی به آوردن نیرو از خارج از استان نداشته باشیم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.