علی اکبر ناطق نوری:

طرفدار صلح هستیم و تا به امروز پای پیمان خود ایستاده‌ایم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن‌هایی که برجام را نقض کردند، همان طرفداران دروغین حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز ۲۶ آذر ۹۷ در پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی سرباز صلح در برج میلاد تهران گفت: تمام انبیاء الهی منادیان صلح بودند.

وی ادامه داد: لازمه حاکمیت عدل و عدالت، صلح است و با جنگ عدالت برقرار نمی‌شود و انبیا برای صلح و عدالت و برای اخلاق آمده‌اند. عدالت و صلح در سایه اخلاق محقق می‌شوند و انبیا برای ایستادن برابر بداخلاقی‌ها و انسان‌های قدرت‌طلب آمده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: قرآن به پیامبر اسلام (ص) می‌گوید، پیامبر اگر قرار بود تو آدم خشنی باشی ، مردم از شما فاصله می‌گیرند، پس خشن رفتار نکن.

ناطق‌نوری با بیان اینکه اسلام دین رأفت است، عنوان کرد: سربازان ارتش و سپاه ما جنگ کردند تا صلح برقرار شود و در ابتدای جنگ هم صلح برقرار نمی‌شود و دشمن حمله می‌کند و ما هم باید دفاع کنیم، همان‌طور که دشمن به خاک ایران حمله کرد و ملت ایران هم قاطعانه دفاع کردند و من به‌ عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که بچه‌های ما با دست خالی جلوی همه قدرت‌ها ایستادند تا با جان و خون خود مانع پیشروی و تعدی دشمن شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ما نتوانستیم تجربه جنگ را به نسل‌های بعدی منتقل و برای مردم تبیین اش کنیم، اظهار کرد: از این جهت ما به دفاع مقدس ظلم کرده ایم. حالا اینکه عده‌ای امروز شعار صلح و حقوق بشر در دنیا می‌دهند، آدم‌های دروغ‌گوی، حقه باز و عوام فریب هستند. همانطور که خود آن کشور‌ها از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه از صدام و جنگ با ایران حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به این موضوع که عده‌ای شعار دروغین حقوق بشر می‌دهند، تصریح کرد: این‌ قدرت‌های سلطه‌طلب هستند که سلاح‌های شیمیایی را در اختیار عراق قرار دادند و حتی همین‌ها بودند که داعش را به‌وجود آوردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: فردای روزی که برج‌های دوقلو مورد حمله تروریستی قرار گرفت، بوش گفت جنگ صلیبی شروع شد و من همان روز گفتم که این نقشه خود آن‌هاست و صهیونیست‌هایی که در آنجا دفتر و دستک داشتند و از مقامات بودند، هیچ اتفاقی برای آن‌ها نیفتاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنان عده‌ای را دستگیر کردند و در گوانتانامو و ابوغریب آموزش دادند تا خشونت را گسترش دهند و به دست مسلمانان متحجر، خشن‌ترین جنایات را مرتکب شدند، حالا هم در منطقه از آنان حمایت می‌کنند و نمی‌گذارند سوریه امنیت داشته باشد.

وی افزود: همچنین آن‌ها با طراحی این سناریو می‌خواستند اسلام‌هراسی کنند و چون از الگو شدن انقلاب اسلامی می‌ترسیدند، پروژه اسلام‌هراسی و گسترش خشونت را پیگیری کردند و این پروژه را توسط خود مسلمانان پیش بردند و عده‌ای تروریست تکفیری مثل داعش را به و‌جود آورند.

ناطق‌نوری با بیان اینکه در قصه برجام ما درست عمل کردیم و تصمیم درستی گرفتیم، گفت: رهبری فرمودند که بروید مذاکره کنید اما هوشیار باشید که آمریکایی‌ها حقه‌باز هستند، بنابراین ما به دنیا اعلام کردیم که طرفدار صلح هستیم و تا به امروز پای پیمان خود ایستاده‌ایم و آن‌هایی که نقض عهد کرده‌اند، طرفداران دروغین حقوق بشر هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرباز ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار