امام جمعه رشت:

دشمن در برابر ملت بصیر ایران شکست خورده است

امام جمعه رشت گفت: دشمن هرچقدر برنامه ریزی کند، برابر ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی، نقشه ها و راهبردهایش لو رفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه امروز رشت گفت: مهمترین نقشه و راهبرد امروز دشمن برابر جمهوری اسلامی ، فشارهای اقتصادی ، روانی و عملی برای مقابله با نفوذ بیشتر جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

وی نقاط قوت نظام اسلامی را پیشرفت های هسته ای ، توانمندی های دفاعی و موشکی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: برخلاف تحلیل های آبکی برخی افراد کج فهم و دل بسته زرق و برق پوشالی غرب، جمهوری اسلامی امروز تواناتر و قدرتمندتر از همیشه روی پای خود ایستاده است.

امام جمعه رشت همچنین از حمله غیرمنصفانه عده ای افراد معلوم الحال به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی برآمده از دل مردم و جامعه انتقاد کرد و گفت: حمله به سپاه، ناجوانمردانه ترین حمله به انقلاب ، اسلام و نظام اسلامی است.

آیت الله فلاحتی ، همچنین بااشاره به سفر مسوولان وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به گیلان و اذعان آنها درباره نواقص و کاستی های بخش درمان به ویژه بیمارستان های دولتی استان و رشت گفت: قدمت برخی بیمارستان های رشت به عهد قاجار برمی گردد و دولتمردان و متولیان بخش بهداشت و درمان باید با تجهیز و نوسازی این بیمارستان ها بخشی از عقب ماندگی های استان در این بخش را جبران کنند.

وی تاکید کرد : با توجه به تصویب ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در لاکان شهر رشت متولیان امر هرچه زودتر برای آغاز ساخت آن اقدام کنند.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.