زیرساخت‌های فرودگاه اردبیل برای ۳۰ سال آینده پاسخگو خواهند بود

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: فرودگاه اردبیل تا ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیازها خواهد بود تا خدماتی در حد استاندارد را شاهد شویم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل افزود: در سال گذشته ۲۵۸ هزار مسافر از طریق فرودگاه‌های اردبیل جابجا شدند که از این میان در مجموع ۳۸ پرواز باطل شده است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های مربوط به فرودگاه پارس‌آباد در حوزه I.T  کم‌نظیر بوده و با درنظر گرفتن آیتم‌های استاندارد جهانی فرودگاهی کاملا استاندارد تحویل اهالی منطقه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل  افزود: باند اصلی فرودگاه اردبیل با با اعتبار صد میلیارد تومانی در حال تکمیل بوده که با بهره‌برداری از آن موفق به اخذ مجوز ISO میز خواهیم شد.

وی از سرعت مناسب اجرای تکمیل باند اصلی فرودگاه استان خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان تابستان سال آتی باند مذکور قابلیت استفاده را داشته باشد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل همچنین تصریح کرد: تغییر در زیرساخت‌های روشنایی باندهای فرودگاه اردبیل در حال انجام بوده تا با توجه به وضعیت نامناسب شرایط جوی و مه غلیظ دید خلبان برای پرواز و فرود به شکل ملموسی افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

فرودگاه اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.