معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی:

پرداخت نقدی اقساط آتی مستأجران اراضی شهری مشمول پاداش می‌شود

پرداخت نقدی اقساط آتی مستأجران اراضی شهری مشمول پاداش می‌شودمعاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: آن دسته از مستأجرانی که اقساط سررسید‌های آتی خود را پیش از موعد پرداخت کنند، مشمول پاداش نقدی تا سقف ۲۴ درصد می‌شوند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامرضا رحمتی‌زاده معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: آن دسته از مستأجرانی که اقساط سررسید‌های آتی خود را پیش از موعد پرداخت کنند، مشمول پاداش نقدی تا سقف ۲۴ درصد می‌شوند و افرادی که برای تسویه زودتر از موعد اقدام کنند از پاداش ۲۰ تا ۲۴ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: نرخ پاداش تعجیل پرداخت نقدی برای سررسید‌های آتی یک ساله ۲۰ درصد و برای سررسید‌های کمتر از یک سال ماهانه ۶/۱ درصد نسبت به ایام باقی مانده تا سررسید لحاظ می‌شود.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این نرخ برای سررسید‌های آتی دو ساله ۲۲ درصد و برای سه ساله و بیش‌تر، ۲۴ درصد لحاظ می‌شود تا مستأجران نسبت به پرداخت و تسویه اقساط آتی رغبت بیشتری داشته باشند.

رحمتی‌زاده اظهار داشت: افرادی مشمول استفاده از این مصوبه می‌شوند که بدهی معوقه نداشته باشند.

وی افزود: مستأجران می‌توانند با مراجعه به ادارات املاک و اراضی آستان قدس رضوی به منظور تعجیل در پرداخت اقساط سررسید‌های آتی اقدام و از مساعدت آستان قدس رضوی در این زمینه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام // ف. م
 

گفته های معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی  در خصوص پرداخت نقدی اقساط آتی مستأجران اراضی شهری

 

منبع تسنیم
برچسب ها: آستان قدس ، مستاجران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار