افشاگری سام درخشانی درباره راز مطرح‌شدن برخی بازیگران مشهور/پیشنهاد‌های ویژه برای شام «یلدا»/خطر گسترش یک ویروس خطرناک از طریق شبکه‌های اجتماعی/زیر و بم ماجرای یک سرقت بزرگ از ملت ایران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

افشاگری سام درخشانی درباره راز مطرح‌شدن برخی بازیگران مشهور/پیشنهاد‌های ویژه برای شام « یلدا»/خطر گسترش یک ویروس خطرناک از طریق شبکه‌های اجتماعی/زیر و بم ماجرای یک سرقت بزرگ از ملت ایران


افشاگری سام درخشانی درباره راز مطرح‌شدن برخی بازیگران مشهور/ اشتباه آمده‌اید! +فیلم

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور مشکلی با ورود هنرمندان به عرصه‌های دیگر ندارد و می‌گوید کسی که استعداد کاری را داشته باشد می‌تواند در آن عرصه موفق و ماندگار شود.


دعای ویژه امام‌ زمان‌(عج) برای مردم / لباسی که با پوشیدن آن مشمول لطف منجی عالم قرار خواهیم گرفت

یک کارشناس مهدویت با بیان اینکه بی‌انصافی مسیر رشد و تعالی جامعه را منحرف می‌کند گفت: اگر می‌خواهید مشمول دعای امام زمان (عج) باشید ببیند لباس انصاف را به تن دارید یا خیر؟


حقایقی تکان‌دهنده از چهره‌های هنری عصر پهلوی و دامی به نام «هروئین» +تصاویر

یکی از تبعات بارز سلطه‌ی انفعال نیهیلیستی بر ذهن جریان شبه‌روشنفکری، آلودگی محیط‌های هنری دوران پهلوی در دهه ۵۰، به سم مهلک «هروئین» بود.


پیشنهاد‌های ویژه برای شام « یلدا»/ در طولانی‌ترین شب سال چه بخوریم؟ +طرز تهیه

شب یلدا، نمادی از برکت، تندرستی،‌ فراوانی و شادمانی است و خانواده ها، در منزل بزرگ‌ ترها جمع شده و شامی فاخر و همچنین انواع میوه‌ ها و رایج‌ تر از همه هندوانه را مهیا کرده و دور هم صرف می‌ کنند.


خطر گسترش یک ویروس خطرناک از طریق شبکه‌های اجتماعی!

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی درباره گسترش یک ویروس خطرناک از طریق شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.


زیر و بم ماجرای یک سرقت بزرگ از ملت ایران/ کانال مشهور زیر سایه ضدانقلاب چگونه جیب مردم را خالی کرد؟ +فیلم

کانال مشهور که به صورت ویژه در کانال دروغ‌پراکن آمدنیوز تبلیغ می‌شد، در اوج قیمت دلار مردم را به خرید آن تشویق می‌کرد.


گفتن این 10 جمله به مادرشوهرتان عواقب خوبی ندارد!

برای اجتناب از استرس خانوادگی، ما از مادرشوهر‌ها (و البته از چند عروس) درباره حرف‌هایی که برایشان سنگین می‌آید سوال کردیم و از کارشناسان پرسیدیم چطور می‌توان با آرامش با این مسائل رسیدگی کرد.


ماجرای تصویر سفیر انگلیس بر بالین آیت‌الله کاشانی چه بود؟

شایعه پردازان در تازه‌ترین پروژه خود عکسی از اواخر عمر آیت‌الله کاشانی منتشر و از پزشکی فرانسوی به نام سفیر انگلیس یاد کردند.


حقایق عجیب و باورنکردنی درباره دوقلو‌های همسان که نمی‌دانستید!

دوقلوهای همسان به دنیایی دیگر تعلق دارند و اگر باور ندارید کمی به افرادی که کپی ژنتیکی هم بوده، در یک زمان شکل گرفته و حتی دی ان ای مشابهی دارند فکر کنید.


لوازم آرایشی‌ا‌ت را خرد کن

خرد‌کردن لوازم آرایش شاید عجیب به نظر برسد، اما این کارتبدیل به یک جنبش اجتماعی زنانه میان زنان و دختران کره‌ای شده‌است. اعتراضی که این روز‌ها در صدر اخبار کره‌ای هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار