درآستانه شب یلدا؛

اجرای طرح تشدید بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی استان کردستان

مدیرکل دامپزشکی کردستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در آستانه شب یلدا خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در آستانه شب یلدا از ۲۶ ماه جاری در سطح استان اجرامی شود.

وی افزود:با توجه به افزایش میزان تولید و عرضه فرآورده خام دام و طیور در روز‌های منتهی به شب یلدا، در اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور از ظرفیت تمام نیرو‌های دامپزشکی کردستان در شهرستان‌ها استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ساعات اداری و غیراداری و بهره‌گیری از ۸۳ نفر از بازرسان بهداشت عمومی دامپزشکی استان در قالب ۳۷ اکیپ به مدت ۵ روز کاری از روز ۲۶ لغایت ۳۰ ماه جاری، به تمامی مراکز تولید (کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌بندی و ...) و مراکز نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور مراجعه و مورد بازدید و بازرسی قرار خواهند داد.

ورمقانی با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم کردستان، از شهروندان خواست از خرید در مراکز غیرمجاز و دوره‌گرد پرهیز نمایند و موارد مشکوک بهداشتی را در اسرع وقت با تلفن پیغام‌گیر ۱۵۱۲ و یا تماس با شماره تلفن دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع رسانی نمایند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در آستانه شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.