شیائومی اولین گوشی جهان با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را تولید می‌کند

اخبار منتشر شده از شرکت شیائومی حاکی از این است که این شرکت در صدد تولید و معرفی اولین گوشی هوشمند جهان با دوربینی به قدرت ۴۸ مگاپیکسل است.

شیائومی اولی گوشی جهان با دوربین 48 مگاپیکسلی را تولید می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزی خواهد رسید که شیائومی تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های خود را به کشور آمریکا بفروشد و تا زمانی که این اتفاق بیفتد، تنها می‌توانیم چشم به چین داشته باشیم، تا متوجه شویم چه محصولاتی توسط این شرکت معرفی شده‌اند. از صفحه رسمی رئیس شرکت شیائومی در Weibo خبر می‌رسد که وی تأیید کرده این شرکت در حال کار کردن روی یک گوشی هوشمند با دوربین 48 مگاپیکسلی است. این پست در صفحه رسمی لین بین، رئیس شرکت شیائومی دیده شده که پنل پشتی یک گوشی را نشان می‌دهد و زیر ماژول دوربین آن عبارت 48 مگاپیکسل نوشته شده است. در این پست همچنین ادعا شده که این گوشی ماه بعد میلادی رونمایی خواهد شد.

سونی سنسور IMX586 و سامسونگ سنسور ISOCELL Bright GM1 را با قدرت 48 مگاپیکسلی توسعه داده‌اند و هر دوی این سنسورها می‌توانند روی این دستگاه قرار گیرند. حداقل اینگونه به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند دارای دو دوربین به صورت عمودی روی هم قرار گرفته در پنل پشتی آن خواهد بود. حدس‌هایی هم وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه می‌تواند پرچمدار بعدی شرکت شیائومی، Mi 9 باشد.

اگر شیائومی موفق به تولید دستگاهی با دوربین 48 مگاپیکسل شود، گوشی هوشمند این شرکت بالاتر از گوشی سال 2013 نوکیا به نام Lumia 1020 با 41 مگاپیکسل دوربین و هوآوی P20 Pro با 40 مگاپیکسل قدرت دوربین قرار خواهد گرفت. البته سنسور به کار گرفته شده در گوشی هوآوی در کنار یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم و یک سنسور 8 مگاپیکسلی زوم سه برابری قرار داشت.

حال، باید منتظر خبرهای بیشتری از شرکت شیائومی باشیم تا تاریخ عرضه گوشی خود با دوربین 48 مگاپیکسلی را به اشتراک بگذارد.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۳ دسامبر)


انتهای پیام/

تولید اولین گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی توسط شیائومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار