آموزش فضای مجازی از مهم‌ترین نیاز‌های خانواده‎هاست

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش استفاده از فضای مجازی از مهم‎ترین نیاز‌های امروز خانواده‎هاست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‎کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری در کارگاه آموزشی سواد فضای مجازی ویژه مدیران استان، آموزش استفاده از فضای مجازی را از مهم‌ترین ضرورت‌ها و نیاز‌های امروز خانواده‌ها بیان کرد.

وی با اشاره به جایگاه قابل توجه ارتباط از طریق فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان افزود: ظهور فناوری‌های نوین ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کارکرد‌ها و رویکردهای خانواده، هویت افراد و حتی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جامعه را تحت تأثیر قرار داده است.

نصیری همچنین مباحث آسیب شناختی نهاد خانواده را از محور‌های مهم تحولات اجتماعی بیان و اضافه کرد: فضای مجازی به عنوان یک پدیده نوظهور در بسیاری از عرصه‌ها و جنبه‌های زندگی فردی و اجتماعی افراد، حضوری تاثیرگذار دارد که در برخی از موارد، آسیب‌های اجتماعی جبران ناپذیری را وارد می‎کند.

وی ادامه داد: تمامی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان باید برای ورود به دنیای مجازی، اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند تا در کنار مزایا و فرصت‌های موجود، دچار مشکلات ناشی از آن نشوند.

کارگاه آموزشی سواد فضای مجازی با شرکت ۱۶۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش

کارگاه آموزشی سواد فضای مجازی در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار