معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بوکان:

حمایت فرمانداری بوکان از کارآفرینان و سرمایه گذاران

،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بوکان گفت: فرمانداری این شهرستان امروزه به پایگاهی برای حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه در جلسه کمیته راهبردی سرمایه گذاری شهرستان بوکان، لقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان، تحرکات موجود در اکثر حوزه‌ها را امیدوار کننده دانست و گفت: با وجود همه کمبودات و موانع فرمانداری بوکان امروزه به پایگاهی برای حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران تبدیل شده و با تمام توان از کارآفرینان و سرمایه گذاران حمایت می‌کند.

وی افزود: متاسفانه بوروکراسی گسترده باعث بی انگیزگی و نا امیدی سرمایه گذاران و کارآفرینان میشود و اگر سازو کاری درست در این خصوص فراهم شود بسیاری از مشکلات امروز از جمله معضل بیکاری کاهش می‌یابد.

معاون فرماندار بوکان اظهار داشت: ما حق نداریم مراجعه کنندگان برای کارآفرینی و سرمایه گذاری را ناامید کنیم بلکه باید با متقاضی همگام شده و اگر پنجاه در صد متقاضیان به نتیجه برسند این کار ارزشمند است.

لقمان خسروپور تاکید کرد: با توجه به دستور بانک مرکزی از همه بانک‌های شهرستان انتظار داریم که سرمایه در گردش را در اختیار مدیران واحد‌های تولیدی قرار دهند.

وی گفت: ایده شهر بدون بیکار در شهر سیمینه با توجه به عدم همکاری لازم دچار وقفه شده و از ۹۰ نفر معرفی شده تعداد محدودی تشکیل پرونده داده اند بنابراین نیاز به بازنگری جدی دارد.

خسروپور یادآور شد: موضوع یک روستا یک محصول که قرار بود سه روستا را پوشش دهد هم باید بصورت جدی دنبال شود و جهاد کشاورزی جدی‌تر به این موضوع ورود کرده و شغل‌های جدید مناسب با توان روستائیان را آموزش دهد.

جلسه کمیته راهبردی سرمایه گذاری شهرستان بوکان با ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان و با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بوکان، بخشداران مرکزی و سیمینه، روسای ادارات، کارشناسان و مدیران چهار واحد تولیدی، روز دوشنبه در سالن اجلاس فرمانداری بوکان تشکیل گردید.

 

انتهای پیام/ی 

 

فرمانداری حامی کارآفرینان است

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.