آخرین هفته مسابقه ملی کتابخوانی (دعبل و زلفا)

مدیرعامل به‌نشرگفت: قرعه‌کشی آخرین هفته مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» و انتشار سوالات مرحله نهایی این مسابقه درپایان آذر ماه انجام می‌شود.

حسین سعیدی  مدیر عامل لنتشارات آستان قدس رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، گفت: مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» از ۲۴ تیر ماه امسال و همزمان با دهه کرامت آغاز شد و تاکنون حدود ۶ هزار نفر با خرید این اثر در مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» شرکت کرده‌اند.
 

وی با بیان اینکه انتشارات آستان قدس رضوی دوشنبه هر هفته قرعه‌کشی این مسابقه را در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در نقاط مختلف شهر مشهد برگزار می‌کرد، افزود: این مراسم هر هفته ۶ برگزیده داشت که جوایزی شامل یک جایزه چهار میلیون ریالی (کمک هزینه سفر به مشهد)، دو جایزه یک میلیون ریالی (کارت خرید کتاب و سوغات) و سه بسته متبرک فرهنگی به برگزیدگان تعلق می‌گرفت.
 

سعیدی افزود: قرعه‌کشی هفته هفدهم مسابقه «دعبل و زلفا» همزمان با جشن امضاء و رونمایی از چاپ چهلم این اثر با حضور مظفر سالاری نویسنده کتاب همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد به صورت ویژه ۱۲ برگزیده داشت که تعداد کل برندگان را به عدد ۱۰۸ و از ۲۱ استان کشور رساند.
 

مدیرعامل به‌نشر از آغاز اعلام انتشار سوالات مرحله نهایی قرعه‌کشی این مسابقه خبر داد و گفت: سوالات مرحله نهایی مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» صبح روز سه‌شنبه ۱۳ آذرماه از طریق سایت به‌نشر به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com و www.m.Behnashr.com و کانال اطلاع‌رسانی مسابقه به نشانی @ debelzolfa به همراه دستورالعمل پاسخگویی منتشر می‌شود و شرکت‌کنندگان تا پایان آذرماه فرصت شرکت در مسابقه را دارند.
 

وی در ارتباط با داستان رمان افزود: رمان «دعبل و زلفا» برگرفته از رویدادی واقعی در تاریخ است که بیانگر سرگذشت زندگی دعبل شاعر و ذاکر فضائل اهل بیت (ع) و داستان آشنایی وی با همسرش زلفا، رویدادی عاشقانه را دل تاریخ روایت می‌کند که در این کتاب، مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم (ع) و امام رضا (ع) به صورت داستانی کنکاش شده است و این اثر در مدت یک سال توسط به‌نشر توانسته به تیراژ ۴۶ هزار نسخه برسد.

 

انتهای پیام//ا. آ.
 
 


برگزاری آخرین هفته مسابقه ملی کتابخوانی به نشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.