شاه علی دوست: تا پایان نیم فصل نمی‌توانم بازی کنم/ باید از سایپا برای آبروداری در آسیا حمایت شود

کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: پس از جراحی شکم تا پایان نیم فصل اول نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم.

روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی اش بیان کرد: پس از جراحی شکم حدود یک ماه استراحت مطلق کردم و از فردا(پنج شنبه) تمرینات انفرادی را آغاز می کنم. البته تا پایان نیم فصل اول نمی توانم برای تیمم بازی کنم و از نیم فصل دوم در خدمت تیم سایپا هستم.

او درباره نتایج ضعیف سایپا در هفته های اخیر لیگ برتر بیان کرد: هرچند از لحاظ سبک بازی در هفته های اخیر نمایش بدی نداشته ایم اما نتایج ضعیفی کسب کردیم. البته آسیب دیدگی و محرومیت متوالی بازیکنان در این امر بسیار تاثیرگذار بوده است. امیدوارم در 2 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان نتایج لازم را کسب کرده و با رفع آسیب دیدگی بازیکنانمان بتوانیم از نیم فصل دوم در جمع مدعیان کسب سهمیه قرار بگیریم.

شاه علی دوست درباره شانس سایپا برای برتری مقابل مینروا پنجاب هندوستان و الریان قطر در مراحل پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهی این رقابت ها اظهار داشت: بازی های سختی در پلی آف لیگ قهرمانان پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا با شکست دادن مینروا هند و الریان قطر به دور گروهی برسیم و مزد زحماتمان را بگیریم. البته کار بسیار سختی پیش رو داریم و تیم ما باید از لحاظ مالی و فنی حمایت شود تا بتوانیم در آسیا آبروداری کنیم. از طرفی باید باشگاه سایپا امکانات سخت افزاری مناسبی مانند زمین چمن باکیفیت را هم برای حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا  فراهم کند.

هافبک تیم سایپا درباره میزان دریافتی بازیکنان سایپا تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: کل بازیکنان و اعضای کادرفنی تاکنون 30 درصد مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کرده اند اما برخی نفرات باتجربه تیم از سال های گذشته مطالباتی دارند که باشگاه قول داده است به زودی این طلب ها را هم پرداخت کند. خودم بخشی از مبلغ قرارداد 3 فصل پیشم را طلب دارم. امیدوارم مدیریت جدید شرکت سایپا به این موضوع رسیدگی کند چراکه به ندرت پیش آمده است که این باشگاه با مشکل مالی مواجه باشد.


بیشتر بخوانید:

چک بازیکنان قدیمی تیم فوتبال سایپا برگشت خورد 

دایی:پدیده مزد تلاشش را گرفت/در چند صحنه داور و کمکش اشتباهاتی کردند

زمان دیدار نفت آبادان و سایپا اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات شاه علی دوست درباره وضعیت سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار