امروز وظیفه بسیج حفاظت از کیان خانواده هاست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تشکیل بسیج مردمی را حاصل دوراندیشی و تدبیر امام راحل دانست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در نشست با اعضای پایگاه بسیج کارمندی استانداری کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تشکیل بسیج مردمی را حاصل دوراندیشی و تدبیر امام راحل دانست و گفت : فرهنگ بسیجی فرهنگی مقدس و امانتی بزرگ است که بسیار برای آن هزینه داده ایم و باید آن را حفاظت کنیم.
 

وی تصریح کرد: برای مقابله با جنگ روانی دشمن و بازگویی دستاورد‌های ناگفته نظام اسلامی، یادگاران دفاع مقدس وشاهدان زنده جنگ تحمیلی به شایستگی می‌توانند اثرگذار بوده و با نسل جدید ارتباط برقرار کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی، حال و هوای رزمندگان در روز‌های جنگ ۸ ساله را الگوی شایسته‌ای برای نشاط آفرینی در جامعه دانست و گفت : در سخت‌ترین روز‌های جنگ و در اسارت گاه‌های رژیم بعث رزمندگان با وجود رنج ها، از نشاط درونی برخوردار بودند چرا که هدف مقدسی را دنبال میکردند.

الهی تبار با اشاره به آسیب پذیری بنیان خانواده در شرایط کنونی تاکیدکرد: اگر روزگاری وظیفه حراست از مرز‌ها و وطن بود امروز هم یکی از ماموریت‌های مهم حراست و حفاظت از مرز‌های خانواده، اعتقادات و هنجارهاست که حضور همگانی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه امروز از گسست بین نسلی و عدم ارتباط مناسب در خانواده‌ها روبرو هستیم افزود: زیباترین، اعتقادی‌ترین و فراگیرترین نهاد مدنی جامعه بسیج است که می‌تواند بسیار در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانواده اثرگذار باشد .

 

 

انتهای پیام/د

فرهنگ بسیجی فرهنگی مقدس و امانتی بزرگ است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.