خانزادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

الحاق چهار ناوشکن و دو زیردریایی به نیروی دریایی ارتش تا پایان امسال/ تمامی تجهیزات نداجا ساخت کشورمان است

مهم تریم ویژگی نیروی دریایی ارتش؛ نیروی انسانی آگاه و برآماده از انقلابفرمانده نداجا گفت: زیردریایی ۹۵۵، ناوشکن سهند، ناو‌های موشک انداز کلاس سینا، زیردریایی فاتح، ناوشکن دنا و ناوشکن دماوند تا آخر امسال به این نیرو اضافه می شود.
 
امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون وضعیت فعلی نیروی دریایی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین ویژگی‌ نیروی دریایی ارتش در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دارا بودن نیروی انسانی آگاه و برآمده از نسل انقلاب است که سکانداری نیروی دریایی را در تمامی ابعاد برعهده دارد.

وی ادامه داد: این نیرویِ انسانی بصیر، ولایتمدار و برخوردار از ایمان، دانش و شجاعت هستند که قطعاً مظهر اقتدار ملت ایران در دریا‌ها هستند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ویژگی‌های نیروی دریایی در چهلمین سالگرد انقلاب تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد نیروی دریایی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خودکفایی و بی نیازی به کشور‌های خارجی در ساخت تجهیزات مورد استفاده  است.

وی ادامه داد: اگر بخواهم تجهیزاتی که توسط صنایع دریایی کشور ما ساخته شده را نام ببرم، خواهید دید که تمامی این تجهیزات ساخت داخلی کشورمان است.

خانزادی درباره تجهیزاتی که قرار است تا پایان سال به نیروی دریایی ارتش ملحق شود، عنوان کرد: زیردریایی ۹۵۵، ناوشکن سهند، ناو‌های موشک انداز کلاس سینا، زیردریایی فاتح، ناوشکن دنا و ناوشکن دماوند مهم ترین دستاورد‌های نیروی دریایی است که قرار است تا آخر امسال به این نیرو اضافه شود.

فرمانده نیروی دریایی درباره ناوشکن دماوند گفت: ناوشکن دماوند به طور کامل در ۱۸ ماه احیا شد و قراراست تا دماوند با قابلیت‌های بیشتری در دریای خزر به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شود.

خانزادی در پایان تصریح کرد: ناوشکن‌ها و شیوه‌های دیگری هم در خط تولید صنایع دریایی نیروی دریایی قرار دارند که به طور کامل ساخت داخل هستند و ما در این زمینه به هیچ کشور خارجی وابسته نیستیم. این همان عظمت و شکوه خود باوری است که با تکیه به انقلاب و امام و رهبری به دست آورده ایم که موجب افتخار همه ماست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
نمیدونم .ایران خودرو هم میگفت خوکفا هستیم به امید روزی که ساخت داخل باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
نمیدونم .ایران خودرو هم میگفت خوکفا هستیم به امید روزی که ساخت داخل باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
تو رو خدا باید ماشین سازی هم بکنید ملت رو از شر ایران خودور و سایپا نجات بدید
آخرین اخبار