اهمیت توجه رسانه‌ها به ورزشکاران ناشنوا/ اختصاص سالن چند منظوره تنها نیاز این هیئت

نایب رئیس هیئت ناشنوایان استان اصفهان گفت: : تنها نیاز هیئت، اختصاص سالن چند منظوره برای انجام تمرینات ورزشکاران ناشنوا است.

مینائیان نایب رئیس هیئت ناشنوایان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،با اشاره به دست‌یابی ورزشکاران ناشنوای استان به مقامات مختلف اظهار کرد: در مسابقات جهانی کشتی وهمچنین مسابقات آسیایی فوتبال با حضور 2 بازیکن از اصفهان ورزشکاران موفق به کسب رتبه اول در گروه آقایان در ابتدای امسال شدند.

وی افزود: همچنین در رشته‌های مختلف تکواندو و شنا در گروه آقایان و دوو میدانی دختران به مقام اول کشوری  دست یافتیم.

نایب رئیس هیئت ناشنوایان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی روسیه و حضور 4 شرکت‌کننده از اصفهان عنوان کرد: در این مسابقات ورزشکاران اصفهانی به 2 مدال برنز و یک نقره شدند.

مینائیان با بیان اینکه در تیم ملی بسکتبال ناشنوایان با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بیان داشت: از 9 نفر ورزشکار اصفهانی به این اردو، 5 نفر جز انتخابیه تیم ملی هستند که کاپیتان تیم نیز از ورزشکاران اصفهانی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی آقایان و بانوان که در مرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: ناشنوایان ورزشکار در گروه آقایان مقام سوم و در گروه بانوان به مقام ششم و هفتم دست یافتند.

مینائیان ضمن یادآوری حمایت‌هایی که از سوی فدراسیون و اداره کل تربیت بدنی به این هیئت می‌شود، تصریح کرد: تنها نیاز هیئت، اختصاص سالن چند منظوره برای انجام تمرینات ورزشکاران ناشنوا است.

 نایب رئیس هیئت ناشنوایان استان اصفهان در پایان به اهمیت حمایت رسانه‌ها به ورزشکاران ناشنوا اشاره کرد و گفت: اگر توجه ویژه‌ای به این قشر ورزشکار صورت گیرد، با روحیه و انگیزه افزون‌تری برای شرکت در مسابقات و کسب مقام تلاش می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

وضعیت هیئت ناشنوایان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.