انتشار فراخوان جشنواره استانیِ داستان نویسی در شیراز

فراخوان نخستین دوره جشنواره استانیِ داستان نویسی "داستان شیراز" منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیرخانۀ جشنواره استانیِ داستان نویسی داستان شیراز اعلام کرد: این جشنواره در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا با موضوع آزاد در سه زمینه داستان کوتاه، فیلم نامه کوتاه و نمایشنامه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در جشنواره باید ساکن استان فارس باشند و هر هنرمند فقط با یک اثر می‌تواند در هر بخش از جشنواره شرکت کند.

در این گزارش آمده است: محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود ندارد و آثار ارسالی نباید قبلاً در کتاب انفرادی یا جمعی منتشر شده باشد.

از شرکت کنندگان خواسته شده تا پایان بهمن آثار خود را به نشانی الکترونیکی dastaneshiraz@gmail.com ارسال کنند یا نسخه کاغذی آثار را به صورت حضوری به دبیرخانۀ جشنواره شیراز، بلوار زند، خیابان انوری، کوچه ۱ – پلاک ۱۰۱ – دفتر مجلات حیرت و داستان شیراز تحویل دهند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.heyratacademy.ir مراجعه کنند و با شماره تلفن‌های ۳۲۳۰۹۸۲۸ - ۰۹۱۷۷۰۹۱۹۷۰ تماس بگیرند.

در صورت تمایل مؤلفان آثار برتر؛ داستان‌های کوتاه در کتاب «مجموعه داستان کوتاه منتخب نویسندگان جوان فارس - حیرت سوم» منتشر و نمایشنامه‌های برتر برای اجرا به کارگردانان مطرح استان ارجاع داده خواهد شد.
انتهای پیام/م

فراخوان جشنواره استانیِ داستان نویسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار