روابط‌عمومی دانشگاه بجنورد:

برگزاری جشن در دانشگاه بدون هماهنگی با نهاد‌های تصمیم‌گیر بوده است

در پی برگزاری جشن حاشیه ساز در دانشگاه دولتی بجنورد روابط عمومی این دانشگاه در بیانیه ای به برخی سوالات پاسخ داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد ، در پی برگزاری یک جشن حاشیه‌ساز در دانشگاه دولتی بجنورد٬ روابط‌عمومی این دانشگاه در بیانیه‌ای به برخی سئوالات در این زمینه پاسخ گفت. در این بیانیه ضمن شرح اتفاقات پیش آمده٬ دانشگاه بجنورد متعهد شده است با عوامل خاطی برخورد کند.

متن بیانیه به این شرح است: در هفته وحدت اسلامی و ایام سرور مسلمین قرار گرفته‌ایم؛ روز‌هایی که با میلاد مسعود حضرت محمد (ص) ، پیامبر اخلاق و مهربانی ، و حضرت امام جعفر صادق (ع)، نمونه‌ی عینی عالم عامل ، فرخنده و مهنا گشته است. متاسفانه در این روز‌های جشن و شادمانی ، انتشار برخی خبر‌های پراکنده و گاه غیرموثق کام شهروندان فرهیخته استان خراسان شمالی و خانواده بزرگ آموزش عالی را تلخ کرد.

روابط‌عمومی دانشگاه بجنورد با تبیین ماجرا، فرصت را مغتنم شمرده تا افکار عمومی را تنویر کرده، تا خدای ناکرده حقی از کسی تضییع نشود. دانشجویی برای نکوداشت تولد یکی از دوستانش به دبیر انجمن اسلامی مراجعه کرده و از وی اجازه خواسته که از دفتر تشکل برای این منظور استفاده کند، که وی هم بدون اطلاع شورای مرکزی انجمن اسلامی و نهاد‌های قانونی تصمیم‌گیر، با این درخواست موافقت می‌کند.

این مراسم غیررسمی دقایقی به طول انجامیده بود که با آگاهی اعضای شورای مرکزی از ادامه آن ممانعت به عمل آمده و بلافاصله شورای مرکزی با صدور بیانیه‌ای و تبری از کج‌سلیقگی انجام شده، ایشان را عزل و دبیر جدیدی را برای انجمن اسلامی انتخاب کرد. کلیپ منتشر شده در برخی رسانه‌ها نیز مربوط به ماه‌ها پیش و در خارج از دانشگاه بوده و ارتباطی با این مراسم نداشته است.

روابط عمومی دانشگاه بجنورد، ضمن استقبال از انتقاد‌های سازنده و دعوت همگان به رعایت موازین اخلاقی و حرفه‌ای؛ به شهروندان خراسان شمالی اطمینان خاطر می‌دهد که دانشگاه‌های استان، همچون گذشته، عالم و عامل به اخلاق و موازین شرعی بوده و با کسانی که ضوابط دانشگاه را نادیده بگیرند طبق قانون برخورد خواهد کرد و با حفظ روحیه نشاط اجتماعی در تحقق رساله آموزشی و فرهنگی خود٬ بیش از گذشته کوشا خواهد بود.

انتهای پیام / ب

بیانیه روابط عمومی دانشگاه بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.